Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدون شک ژاوی روزی سرمربی بارسا می‌شود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید که حتما روزی ژاوی افسانه این تیم را روی نیمکت بلوگرانا خواهیم دید.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا بین روز های جمعه تا یک شنبه، دو دور مذاکرات جدی با ژاوی هرناندز داشت تا او را به عنوان جانشین ارنستو والورده معرفی کند اما در نهایت اینگونه نشد و او پاسخ منفی داد. ژاوی معتقد بود که فعلا زمان درستی برای پذیرش هدایت بارسا نیست و او که به تازگی وارد دنیای مربیگری شده، نیاز به زمان بیشتری دارد.

در نهایت کیکه ستین بود که به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد. 

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا در مصاحبه با ر.زنامه اسپورت گفت:" ارنستو والورده برای بارسا خدمات زیادی انجام داد و ما همیشه قدردان او خواهیم بود. او برای ما 4 جام کسب کرد و باید بگویم که از لحاظ حرفه ای گری، او انسان درجه یکی است. در نهایت اما تصمیم بر این شد که به تیم، شوک جدیدی وارد کنیم و معتقدم با کیکه ستین که سبک فوتبالی اش همان چیزی است که ما در بارسا دوست داریم، به موفقیت های بیشتری خواهیم رسید. در قرارداد ستین بندی وجود دارد که رئیس جدید باشگاه پس از انتخابات سال 2021 می تواند حکم به برکناری او دهد و از این حیث مشکلی وجود نخواهد داشت. "

ژاوی:" از نظر من واضح است که ژاوی روزی سرمربی بارسا خواهد شد و در این شکی نیست. او یک مربی کاملا تواناست و شخصی است که بارسا و فلسفه اش را به خوبی می شناسد. ژاوی انگیزه های فوق العاده ای برای مربیگری دارد و روزی به هدفش خواهد رسید ولی الان مربی ما ستین است و خوشبینم که با او روزهای خوبی داشته باشیم. ستین هم انگیزه های بالایی دارد و گفته است که به فلسفه بارسا پایبند خواهد ماند. با توجه به توانایی های ستین و ستاره های باکیفیتی که در اختیار داریم، معتقدم شرایط برای ما خوب پیش خواهد رفت."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала