Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده رسما از بارسلونا اخراج شد؛ ستین سرمربی جدید بارسلونا

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسا به صورت رسمی خبر اخراج والورده و حضور ستین به عنوان سر مربی جدید را روی خروجی سایت خود قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "آ.اس"، لحظاتی پیش با اعلام رسمی سایت باشگاه بارسلونا فدریکو والورده از کار برکنار و کیکه ستین به عنوان سرمربی کاتالان ها معرفی شد. سرمربی اسپانیایی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد. او ظهر دیروز (دوشنبه) به کمپ ورزشی بارسا رفت تا آخرین تمرین خود با تیم را تجربه کند. پس از تمرین خوسپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا وارد مجموعه ورزشی شد تا به سرمربی اسپانیایی اعلام کند دیگر نمی تواند بر نیمکت تیمش بنشیند. باشگاه کاتالانی کیکه ستین را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

یکه ستین 61ساله اهل کانتابریا در شمال اسپانیا است. او در راسینگ سانتاندر، پولی اخیدو، لوگرونیس، لوگو، لاس پالماس و بتیس مربی‌گری کرده است. او در فصل 19-2018 مربی بتیس بود. تیم‌های او در دوران مربی‌گری‌اش هجومی و با مالکیت بالا بازی کرده‌اند و برای تماشاگران جذاب بوده‌اند. دی‌مارزیو روزنامه نگار مطرح ایتالیایی ساعتی پیش خبرقطع همکاری کاتالان‌ها با والورده و توافق با ستین را فاش کرده بود. انریکه ستین سولار از سال 2017 تا کنون هدایت رئال بتیس را بر عهده دارد.

والورده که تابستان سال 2017 سکان هدایت بارسلونا را از لوئیس انریکه تحویل گرفت، به اولین سرمربی بارسلونا از سال 2003 تبدیل می‌شود که از این تیم اخراج می‌شود. او در حالی اخراج شد که در دو فصل حضورش در بارسلونا موفق به کسب دو قهرمانی پیاپی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا شد اما تیمش در این مدت هرگز نتوانست از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بالاتر برود.

پیش از این از پوچتینو و ژاوی به عنوان گزینه‌های اصلی جایگزینی والورده یاد می شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала