Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد گواردیولا از رفتار بارسا با والورده

© REUTERS / Fabian BimmerBayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015
Bayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا رفتار بارسلونا با والورده را زشت خواند و مدعی شد که این سرمربی باید تا پایان فصل به کارش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران باشگاه بارسلونا پس از شکست در نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا و حذف از این رقابت، با ژاوی هرناندز مذاکراتش را برای جانشینی والورده آغاز کرد که ژاوی به این درخواست بارسا پاسخ منفی داد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مقايسه خنده‌دار مسی و آگوئرو توسط گوارديولا + ويديو

پس از این مذاکرات اکثر بازیکنان و پیشکسوتان بارسا این رفتار مدیران باشگاه را مورد انتقاد قراردادند و آن را زشت خواندند.

امروز پپ گواردیولا نیز از اداره بارسا انتقاد کرد و رفتار این باشگاه را با والورده زشت خواند.

پپ در این مورد به رسانه ها گفت:«بارسا تیم بزرگی است که در آن فتح لالیگا کافی نیست. رفتار بارسا با والورده و مذاکرات با ژاوی بدون اطلاع والورده از نظر من زشت است. امید وارم این مسئله بزودی تمام شود زیرا به عنوان یکی از اعضای باشگاه این موضوع مرا می رنجاند.»

این در حالیست که امروز تصمیم نهایی در این مورد از سوی اداره باشگاه اتخاذ می شود که والورده به کارش ادامه دهد ویا اخراج شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала