Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده خونسرد، نگران اخراجش از بارسلونا نیست

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر والورده
والورده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم بارسلونا نگران برکناری‌ از سمتش از سوی مسئولان باشگاه نیست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپورت اسپانیا، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در اظهارنظری مدعی شد که نگران اخراجش نیست و این می‌تواند امری طبیعی برای هر مربی باشد. او همچنان می‌گوید فشاری را از سوی باشگاه احساس نمی‌کند و حدس و گمان‌ها درباره آینده او فعلا تاثیری روی روحیه این مربی ناموفق نگذاشته است.

ژاوی هرناندز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش باشگاه السد به مذاکرات بارسا با ژاوی+عکس

بارسلونا در نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا در شهر جده عربستان سعودی در حالیکه تا ده مانده به پایان بازی با نتیجه 2-1 از حریف پیش افتاده بود ولی بار دیگر کامبک خورده و ظرف پنج دقیقه نتیجه را با شکست 3-2 عوض کرد. این شکست به بحرانی بزرگ در باشگاه بارسلونا دامن زده و انواع و اقسام شایعات درباره اخراج والورده سرمربی این تیم مطرح شده است. نشریه آ.اس اسپانیا امروز در گزارشی با اشاره به ماجرای ژاوی هرناندس، عکس روی جلد خود را به این مربی اسپانیایی اختصاص داده و در خبری دست‌اول می‌گوید بارسلونا به ژاوی پیشنهاد داده که با او قرارداد دونیم ساله برای جایگزینی ارنستو والورده امضا کند.

سران باشگاه قطری اما به این باور اند که موضوع رفتن ژاوی به بارسلونا امری طبیعی و قابل انتظار است زیرا بارسا خانه اول او بوده و باید یک روز به آنجا بازگردد اما در حال حاضر او سرمربی السد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала