Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فردیناند: راشفورد در یورو 2020 رهبر انگلستان باشد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد می گوید كه اگر هری كین برای یورو 2020 حضور نداشته باشد، ماركوس رشفورد باید فردی باشد كه انگلیس ها را رهبری كند.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین مهاجم تاتنهام هاتسپر تا ماه اپریل در مصدومیت خواهد بود. اگرچه این یک مصدومیت فصلی نیست اما علامت سوال وجود دارد که آیا کین در اولین مسابقه تورنمنتی انگلستان در 14 جولای به آمادگی کامل و تیز باز خواهد گشت یا خیر؟

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
من یونایتد 4 – نوریچ سیتی 0؛ پیروزی قاطعانه در تئاتررویاها

اگر سرلشکر سه شیرها نتواند به بازی ها برسد، گرت ساوتگیت را با معضل جدی برای انتخاب رهبر خط حمله تیمش روبرو خواهد کرد.

تامی آبراهام و راشفورد احتمالاً گزینه های مختلفی هستند، هر دو در این فصل فرم بسیار خوبی دارند اما فردیناند اصرار دارد مهاجم منچستریونایتد باید انتخاب شود.

فردیناند به رادیو5Live  بی بی سی گفت: "این نگرانی بزرگی است زیرا او کاپیتان است و او اصلی ترین هدف گلزنی است که ما چند سال از آن داشتیم. او در آخرین بازی اش مصدوم شد. او برخی از گل ها را به ثمر رساند اما مطابق استانداردی که از او می خواستیم ، چند گل به ثمر نرسید. امیدوارم که با مصدومیت دیگری که در این مسابقات می رودی، یکسان نباشد.

او در ادامه افزود: راشفورد تجربه کمی بیشتر دارد و او گلزنی می کند. خروجی وی از نظر اهداف، پاس گل ها و شانس ایجاد شده و فقط درگیر شدن در اهداف این فصل بسیار خوب بوده است.

وی گفت: "فکر می کنم او کسی است که در حال پیشرفت است و فکر می کنم در حال حاضر، با پیراهن منچستر یونایتد او از این مسئولیت لذت می برد، حتی اگر آنها به طور مداوم بازی خوبی نداشته باشند او از این مسئولیت لذت می برد و فکر می کنم که او با انگلستان هم چنین شکوفا می شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала