Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنده دربی مادرید 2020؛ رئال یا اتلتیکو؟!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Russia - Saudi Arabia
توپ فوتبال  Russia World Cup Russia - Saudi Arabia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم اتلتیکو و رئال برگزار کنندگان دیدار فینال سوپرجام اسپانیا خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، دربی زودهنگام مادرید در 2020 قرار است یکشنبه شب در فینال سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی برگزار شود، اما اولین دربی 2020 را کدام تیم برنده خواهد شد؟

اتلتیکومادرید توانست دیشب تیم فوتبال بارسلونا را از پیش رو بردارد تا به فینال یکشنبه شب برسد در حالیکه یک شب پیشتر از آن، رئال مادرید با درخشش خط میانی خود از سد والنسیا گذشت و فینالیست شده بود.

فینال سوپرجام اسپانیا، میان دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید برگزار خواهد شد، در حالیکه در فصل قبل هر دو نتوانستند جام داخلی اسپانیا را دریافت نمایند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که دو تیم تا دو هفته دیگر نیز البته در بیست و دومین هفته از بازی های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با هم روبرو خواهند شد.

البته تیم اتلتیکومادرید در 5 بازی اخیر خود در رقابت های مختلف توانسته کسب برتری نماید و طی آن 4 گل دریافت کرده و برعکس 11 گل وارد دروازه حریفانش کرده است.

در سوی مقابل رئال مادرید در 5 بازی اخیر در مسابقات مختلف 3 تساوی و 2 پیروزی داشته است. در این 5 دیدار اخیر شاگردان زیزو تنها دو گل خورده اند و در سوی مقابل 7 گل به ثمر رسانده اند.

برای دیدار فینال سوپرجام اسپانیا، رئال مادرید ادن هازارد، گرت بیل، خامس و آسنسیو را در اختیار ندارد در حالیکه کاستا مهم ترین چهره اتلتیکو است که برای بازی فینال حضور نخواهد داشت.

بازی دو تیم یکشنبه شب 12 جنوری ساعت 19:00 CETو 10:30 شب به وقت کابل در ورزشگاه شهر ورزشی شاه عبدالله (جده) به مصاف هم خواهند رفت.

به نظر شما کدام طرف جام را بالای سر خواهد برد؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала