صفوی: ترور سلیمانی را سرویس اطلاعاتی امریکا و موساد طراحی کردند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoصفوی: ترور سلیمانی را سرویس اطلاعاتی امریکا و موساد طراحی کردند
صفوی: ترور سلیمانی را سرویس اطلاعاتی امریکا و موساد طراحی کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دستیار و مشاور عالی سید علی خامنه‌ای، رهبر ایران، گفت: عملیات تروریستی شهادت قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نشان دهنده شکست راهبردی امریکا در غرب آسیا است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم،  سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی سید علی خامنه‌ای، رهبر ایران در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت لشکر عاشورا که در محل ستاد سپاه عاشورا برگزار گردید، گفت که ترور جنرال قاسم سلیمانی توسط سرویس اطلاعاتی امریکا و موساد اسرائیل، طراحی شده بود.

ترور سردار سلیمانی آیا مواضع داعش در عراق را تقویت خواهد کرد؟  - اسپوتنیک افغانستان
ترور سردار سلیمانی آیا مواضع داعش در عراق را تقویت خواهد کرد؟

وی در تحلیل شرایط محیط سیاسی امنیتی غرب آسیا و ایران و امریکا بیان داشت: عملیات تروریستی شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و سردار دیگر اسلام ابومهدی المهندس جانشین فرماندهی نیروهای حشد الشعبی عراق نشان دهنده  شکست راهبردی سیاسی، امنیتی ایالات متحده امریکا و متحدانش در مقابل جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا است. شبکه تروریسم بین الملل دولتی سرویس های اطلاعاتی امریکا و موساد رژیم صهیونیستی با محاسبات و برآورد غلط طراحی و اقدام به این عمل جنایتکارانه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور نادان امریکا و وزیر خارجه جنایتکار و نظامی‌های تروریست امریکا بعد از تحریم ها و فشارهای چند سال گذشته بر علیه ملت مظلوم ایران، هم اکنون به بن بست رسیده اند  و دست به عملیات بزدلانه و تروریستی که خارج از عرف و قوانین بین الملل است می‌زنند و افکار عمومی مردم جهان و منطقه و افکار عمومی مردم و نخبگان امریکا را بر علیه سیاستهای امریکا بر می‌انگیزانند.

صفوی ادامه داد: سیاست تحریم و فشار در مقابل اراده  مصمم مردم شکست خورده است و به فضل الهی خون شهیدان ملت ایران و عراق پایمال و ضایع نخواهد شد و به برکت همین خون های شهیدان یک منظومه تغییرات اساسی فرهنگی، امنیتی و سیاسی  در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه قدیم و جدید  شکل خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала