پاسخ بعدی ایران به امریکا

© Photo / IRNAارتش ایران
ارتش ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علی ربیعی: هرگاه ایالات متحده به ضربات ایران به پایگاه هایی اش در عراق پاسخ دهد ، ایران آماده است تا اقدامات مؤثرتری را انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ایسنا خبر داده است که علی ربیعی توسط نماینده رسمی دولت ایران در این مورد ابراز نظر نموده است.

رابی خاطرنشان كرد: "ما شبه نظامی نیستیم و این حق قانونی ما بود كه از زور استفاده كنیم." اگر ایالات متحده تصمیم بگیرد به این امر پاسخ دهد ، اقدامات متقابل مؤثرتری را انجام خواهیم داد".

کشته شدن 80 نظامی امریکا در حملات موشکی ایران - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن 80 نظامی امریکا در حملات موشکی ایران

وی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخاطر "انجام عملی دقیق ، که طی آن پایگاه امریکایی در عراق بدون امکان دفاع مورد حمله قرار گرفت ، قدر دانی می نمایم."

ربیعی گفت: "از این به بعد برای دونالد ترامپ رئیس جمهور امریكا منطقه امن وجود ندارد" ، از جمله به دلیل "فعالیت برخی گروه ها".

وی تأکید کرد: "اما اقدامات چنین گروه هایی به ایران مربوط نمی شود. ما در امور داخلی سایر کشورها دخالت نمی کنیم. و اگر این افراد بخواهند کاری علیه ایالات متحده انجام دهند، این تصمیم شخصی آنها خواهد بود".

نماینده دولت ایران درباره احتمال حمله به اهداف امریکا در سایر کشورهای منطقه به ویژه در امارات متحده عربی اظهار داشت که در تعدادی از رسانه ها مورد بحث قرار گرفته است.

ربیعی گفت: "اگر ایالات متحده دیگر عملیات بی رحمانه ای را انجام ندهد ، صلح در منطقه به وقوع خواهد پیوست. اما ما هیچ برنامه ای برای عملیات علیه سایر کشورها ، به ویژه کشورهای مسلمان نداریم. این کشورها گفتند که اجازه نمی دهند ایالات متحده علیه ایران عمل کند."

به گفته وی ، در حال حاضر تهران "پیشنهاد می کند که امریکا دیگر عملی احمقانه را انجام ندهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала