Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد منفی دیگر برای منچستر این بار پس از 22 سال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مک تامینی بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч "Манчестер Юнайтед" - ЦСКА
مک تامینی بازیکن منچستریونایتد   Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد پس از باخت 3 بر یک در دیدار شب گذشته در برابر منچستر سیتی یک رکورد منفی نیز از خود به جای گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال منچستریونایتد با قبول باخت خانگی 3 بر یک مقابل منچسترسیتی در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، نه تنها کار خود را برای صعود به فینال این رقابت‌ها سخت کرد بلکه یک رکورد منفی هم به ثبت رساند، اتفاقی که از 22 ساله تا شب گذشته (سه‌شنبه) برای این تیم رخ نداده بود.

منچستریونایتد در نیمه اول این بازی نمایشی بسیار ضعیف ارائه کرد که سبب شد در همان نیمه اول 45 دقیقه 3 بر صفر از رقیب همشهری عقب بیفتد. از سال 1997 این اولین بار بود که منچستریونایتد در نیمه اول یک بازی خانگی‌اش در اولدترافورد با چنین نتیجه‌ای از حریف خود عقب بیفتد. آخرین باری که چنین اتفاقی رخ داد ماه می سال 1997 بود که شیاطین سرخ در خانه مقابل میدلزبورو به میدان رفته بودند.

شاگردان اولگنار سولسشایر در نیمه دوم بازی عملکرد بهتری ارائه کردند و توسط مارکوس رشفورد توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما این گل نه تنها برای فرار از شکست خانگی کافی نبود بلکه آنطور که باید و شاید کار شیاطین سرخ را برای جبران در بازی برگشت آسان نکرد. تیم سرخ‌پوش شهر منچستر در بازی برگشت که نهم بهمن برگزار می‌شود، باید حداقل سه گل بزند و گلی هم دریافت نکند تا به فینال صعود کند.

آمارها نشان می‌دهند که در جام اتحادیه 15 تیم آخری که در مرحله نیمه نهایی بازی رفت را در خارج از خانه برده‌اند به فینال صعود کرده‌اند.

این سیزدهمین بار بود که منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا در بازی مقابل رقبا، طی یک نیمه حداقل سه گل می‌زند. بعد از سیتی، تاتنهام دومین تیم برتر انگلیسی است که بیشترین آمار را برای زدن سه گل یا بیشتر در یک نیمه از بازی دارد. آرسنال، چلسی، لسترسیتی، منچستریونایتد و سویندون همه با 3 مورد در رده‌‌های بعدی قرار دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала