Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان بزرگ، غایبان سوپرجام اسپانیا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر استادیوم فوتبال
استادیوم فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است سوپر جام اسپانیا به میزبانی عربستان برگزار شود. در این رقابت بازیکنانی بزرگی حضور نخواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "آ.اس"، سی‌و‌ششمین دوره سوپر جام اسپانیا این هفته در حالی در جده با حضور بارسلونا، والنسیا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود که چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها با غایبان بزرگ خود به دنبال فتح نخستین عنوان‌شان در سال 2020 هستند. ادن هازارد، مارک آندره تراشتگن، عثمان دمبله، دیگو کاستا، گونسالو گدس و رودریگو مورنو از جمله بازیکنان غایب این رقابت‌ها هستند.

هافبک بلجیمی پس از این که اواخر نوامبر برابر پاری‌سن‌‌جرمن آسیب دید دوران نقاهتش را سپری می‌کند. او پیش از این آسیب دیدگی به بهترین سطح خود نزدیک شده بود. در این سوی خط، بارسلونا کاملا نبود تراشتگن را در سوپرجام احساس خواهد کرد. هم‌چنین نمی تواند از دمبله فرانسوی و آرتور ملو برزیلی در ترکیب بهره ببرد. تراشتگن مدتی است که از زانوی راست آسیب دیده است. دروازه‌بان بارسا به جراحی نیاز ندارد اما دوران نقاهتش تا هفته آینده طول خواهد کشید. دمبله در اوایل دسامبر دوباره دچار مشکل عضلانی شد. این برای سومین‌بار است که با چنین مشکلی روبه‌رو می‌شود.

کاستا مهم‌ترین غایب اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود. بازیکن اسپانیایی - برزیلی که نوامبر گذشته جراحی کرد سه ماه از میادین دور خواهد بود. نبودش باعث شده است قدرت تهاجمی تیم مادریدی کم‌تر شود. والنسیا تقریبا تمام فصل را نمی‌تواند از گدس استفاده کند. او یکی از بازیکنان مهم تیم محسوب می‌شد. هم‌چنین رودریگو مورنو برابر ایبار دچار مشکل از زانو شد. گدس دو ماه از میادین دور خواهد بود و رودریگو دو هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. علاوه بر این آلبرت سلادس از حضور بازیکنانی هم‌چون مانو وایخو، کاجین لی و کریستیانو پیچینی  نمی تواند بهره ببرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала