Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علی دایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن شد

© Fotolia / Nacrobaلغو بازی فوتبال در زمین بی طرف؛ ایران و عربستان کجا مسابقه می دهند؟
لغو بازی فوتبال در زمین بی طرف؛ ایران و عربستان کجا مسابقه می دهند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ایران انتخاب شد.

به گزارش اسپونتیک و به نقل از خبرگزاری "مهر" ایران، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از قطع همکاری با علیرضا منصوریان با مربیان مختلفی برای هدایت این تیم صحبت کرد و در نهایت با علی دایی به توافق رسید. علی دایی که سابقه کار در تیم های پرسپولیس، سایپا، نفت تهران، راه آهن، صبای قم و تیم ملی را هم در کارنامه دارد، پیش از این هم گزینه ذوبی ها بود که ابتدا به این باشگاه پاسخ منفی داده بود اما در نهایت با ذوب آهن به توافق نهایی رسید.

Portugal vs Spain - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 15, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo gestures  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
علی دایی: رونالدو رکورد مرا خواهد شکست، نه مسی

دایی نیز با وجود اینکه گفته می شد پیشنهاداتی از جمله تراکتور و پرسپولیس را هم دارد هدایت تیمی را قبول نکرد. او البته از طرفی می گفت که قصد دارد مدتی را استراحت کرده و در کنار خانواده اش باشد و از طرف دیگر این را همه می دانستند که قصد ندارد در خارج از تهران مربیگری کند. سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران اما در ذوب آهن با یک شرایط متفاوت روبرو است. تیمی به ظاهر پرستاره که نتوانسته نتایج خوبی به دست بیاورد. از طرفی او در اصفهان یک رقیب اصلی و جدی دارد که در صدر است و با توجه به تغییر و تحولات پرسپولیس و استقلال شانس اول قهرمانی به حساب می آید. دایی برای برنده شدن پا به اصفهان می گذارد و برای رسیدن به این هدف کار سختی دارد.

کته جالب توجه اینکه این دومین بار است علی دایی جانشین علیرضا منصوریان می شود. او در لیگ شانزدهم هدایت تیم نفت را به عهده گرفت که قبل از آن سرمربی اش منصوریان بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала