Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال پوگبا به اینتر، خیانت به یوونتوس است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در اندیشه خیانت به یوونتوس است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه "میرر" انگلیس، آنتونیو کونته از سران باشگاه اینتر خواسته که برای خرید ستاره شیاطین سرخ با یوونتوس وارد رقابت شود و نگذارد رقیب سنتی‌اش در جذب پوگبا موفق شود. منچستریونایتد به نراتزوری اعلام کرد که تمایل دارد لوتارو مارتینز، مهاجم آرجنتینی‌اش را جذب کند. مروارید سیاه ترجیح می دهد به سری آ برگردد تا به لالیگا و رئال مادرید برود. او همچنین در ذهنش تمایل دارد بار دیگر زیرنظر کونته کار کند. او برای این کار باید به یوونتوس خیانت کند.

Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
درخواست عجیب یونایتد از رئال برای انتقال پوگبا

احتمال دارد اینتر مارتینز را تقدیم منچستریونایتد کند و پوگبا را به سن سیرو بیاورد. مروارید سیاه در سال 2016 از یوونتوس به شیاطین سرخ پیوست. او سال ها زیرنظر کونته در بیانکونری کار می‌کرد. کونته در حالی به دنبال تقویت خط میانی‌اش است که گفته می‌شود پل پوگبا ترجیح می‌دهد به جای رفتن به رئال مادرید، راهی سری‌آ شود. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، باشگاه اینتر روی لائوتارو مارتینس 80 میلیون پوند قیمت‌گذاری کرده، این در حالی است که منچستریونایتد برای واگذاری هافبک فرانسوی‌اش 150 میلیون پوند درخواست کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала