Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا و دورتموند به دنبال مدافع لایپزیگ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه های بروسیادورتموند و بارسلونا با هم برسر جذب ستاره آلمانی لایپزیگ رقابت می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، لوكاس كلوسترمن با باشگاه لایپزیگ قرارداد دارد كه تا 30 جون 2021 معتبر است ولی در حال جدایی از این باشگاه می باشد.

اخیراً از بایرن به عنوان علاقمند به جذب او یاد می شد، اما ظاهراً قهرمان رکوردار بوندس لیگا با او رقابت می کند. مارک بهرنبک گزارشگر و انتقال نقل و انتقالات اسکای اسپورت، می گوید: بایرن مونیخ در مورد جذب وی فکر می کند، ما همچنین چیزی را شنیدیم که بروسیا دورتموند نیز در این رقابت حضور دارد.

این کارشناس انتقالات توضیح می دهد که چرا انتقال کلوسترمن برای دورتموند معنی دارد. طبق اطلاعات به دست آمده، اشرف حکیمی در تابستان از این تیم جدا شده و به رئال مادرید برمی گردد. حتی اگر مایکل زورک این را نخواهد. علاوه بر این، لوکاس پیزچک دیگر جوان 34 ساله نیست، بنابراین دورتموند به موقعیت دفاع راست احتیاج دارد.

اما اگر بارسلونا بزرگ بکوبد، باید برای دورتموند دشوار باشد که کلوسترمن جذب نماید، بدیهی است که کاتالان ها به این بازیکن 23 ساله علاقه مند هستند.

این خبرنگار می گوید: "با نلسون سمیدو شما از عقب دفاع خوبی برخوردار هستید اما شما نیازی به یک کلاس جهانی دارید یعنی به یک دنی آلوز جدید احتیاج دارید. به همین دلیل شما به کلوسترمن کاملاً نیاز دارید، زیرا آنها جوشوا کیمچ را به دست نخواهند آورد. هر کاری که ممکن است انجام دهید.

البته او مدعی می شود که به اساس نظر گزارشگر اسکای، کلوسترمنئ حداقل در تابستان لایپزیگ را ترک خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала