استراتژی امریکا در قبال ایران پس از ترور سلیمانی تغییر نمی‌کند

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leader استراتژی امریکا در قبال ایران پس از ترور سلیمانی تغییر نمی‌کند
استراتژی امریکا در قبال ایران پس از ترور سلیمانی تغییر نمی‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه ایالات متحده امریکا اعلام کرد که استراتژی واشنگتن در قبال ایران پس از ترور قاسم سلیمانی تغییر نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه، وزارت امور خارجه امریکا اعلام کرد که استراتژی امریکا در قبال ایران پس از ترور قاسم سلیمانی فرماندۀ نیروی قدس سپاه پاسداران ایران، بدون تغییر باقی خواهد ماند.

برخی از نکات مربوط به عملیات ترور سلیمانی فاش شد  - اسپوتنیک افغانستان
برخی از نکات مربوط به عملیات ترور سلیمانی فاش شد

این وزارتخانه تاکید کرد واشنگتن تحریم‌ها و سیاست‌های سختگیرانه خود علیه ایران را ادامه می‌دهد و اقدامات لازم را برای حمایت از منافع خود در خاورمیانه اتخاذ می‌کند.

علاوه بر این طرف امریکایی تاکید کرد که اولویت آنها حمایت از منافع ملی و متحدان شان در خاورمیانه است. وزارت امور خارجه امریکا نیز فرمانده سلیمانی را مسوول تحریک جنگ‌ها در منطقه دانست.

یادآوری می‌کنیم، که دولت ایالات متحده امریکا امروز (جمعه) پس از ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب ایران توسط نظامیان این کشور در بغداد، از شهروندان خود خواست عراق را ترک کنند.

بامداد امروز جمعه سیزدهم ماه قوس ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت راکت به دو موتر در نزدیکی میدان هوایی بغداد، الحشد الشعبی عراق از کشته شدن سردار قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی امریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی پس از آن سپاه پاسداران ایران آن را تأیید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала