واشنگتن و حزب الله احتیاط کنید!

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه طی بیانیه ای از واشنگتن و حزب الله خواسته است تا از برداشتن گامها به سوی بی ثبات کردن اوضاع در عراق و سوریه خودداری کنند.

به گزارش اسپوتنیک،  در توضیحات دیپارتمنت اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه روسیه درباره تشدید تنش در عراق و سوریه آمده است:

تأیید حمله به مواضع حزب الله شاخه الحشد الشعبی توسط امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
حمله هوائی امریکا به مواضع گردان های حزب الله در عراق و سوریه

" مسکو خبر تبادل حملات بین گروه نظامی-سیاسی حزب الله و نیروهای امریکایی مستقر در خاک عراق خیلی ناراحت است. ما چنین اقدامات را غیرقابل قبول و غیر مفید می دانیم. از همه جناح های  درگیر تقاضا می نمایم تا از برداشتن گام های زشت بعدی امتناع ورزند، زیرا باعث بی ثباتی شدید وضعیت نظامی و سیاسی در عراق ، سوریه و کشورهای همسایه  می گردد".
براساس اطلاعات بدست آمده از وزارت امور خارجه روسیه ، در تاریخ 27 دسامبر ، پایگاه نظامی ایالات متحده در نزدیکی کرکوک مورد هدف راکتی قرار گرفت که در اثر آن یک امریکایی ملکی کشته و چند تن نظامی زخمی شدند.
" ایالات متحده در 29 دسامبر ، خبر داد كه با حمله دقیق دفاعی " پنج پایگاه حزب الله را در غرب عراق و شرق سوریه هدف قرار دادند كه بنا بر گزارش ها ، 25 نفر كشته و حدود 50 نفر نیز زخمی شده اند.

در بیانیه ای که در وب سایت وزارت خارجه روسیه نشر گردیده، آمده است عبدالمهدی حاکمیت این کشور را نقض و امنیت آنرا تهدید می کند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала