حملات توپخانه‌ای ترکیه به مواضع ارتش سوریه

© Sputnik / Ateea Al-Ateeaحملات توپخانه‌ای ترکیه به مواضع ارتش در سوریه
حملات توپخانه‌ای ترکیه به مواضع ارتش در سوریه    - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیرو های ترکیه باردیگر مواضع ارتش سوریه را مورد حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Firat روز گذشته (یکشنبه 28 دسامبر)  درگیری شدید میان نیروهای ترکیه و ارتش سوریه در مجاورت شهر عین عیسی در شمال رقه رخ داد.

براساس گزارش این آژانس، نیروهای ترکیه  با شلیک از توپخانه ها در منطقه خاش ، در 30 کیلومتری شرق  شهر "عین عیسی" مواضع سربازان سوری را هدف قرار دادند.  در نتیجه سه وسیله نقلیه زرهی ازبین برده شد و همچنین شماری از سربازان سوری کشته و زخمی شدند.

ویدیوی جنگ «فاطمیون» در اطراف بلندی های جولان سوریه - اسپوتنیک افغانستان
ویدیوی جنگ «فاطمیون» در اطراف بلندی های جولان سوریه

گفته می‌شود که این حمله ترکیه در پاسخ به حمله مسلحانه نیرو های کرد "نیرو های دموکراتیک سوریه" تحت حمایت دولت (اسد) در شهر عین عیسی انجام شد که در طی آن ، سه سرباز ترک کشته شدند.

 یادآوری می کنیم، که از سال 2011 در سوریه درگیری مسلحانه ادامه دارد. روسیه، ایران، ترکیه کشورهایی ضامن آتش بس هستند، که به طور فعال به این توافق پیوستند. در این مدت، سوریه توانست تقریبا تروریست ها را به طور کامل شکست دهد، یک تسویه حساب سیاسی را آغاز کند، پناهندگان را بازگرداند و زیرساخت های نابود شده از جنگ را احیا کند. کمیته قانون اساسی ایجاد شد که شامل مخالفان نیز می شد. نخستین جلسه این کمیته در تاریخ 30 اکتوبر در ژنو برگزار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала