سومین دور انتقال غیر قانونی پول از بانک مرکزی به وزارت مالیه

© Photo / Facebook/MoFسومین دور انتقال غیر قانونی پول از بانک مرکزی به وزارت مالیه
سومین دور انتقال غیر قانونی پول از بانک مرکزی به وزارت مالیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عضو کمیسیون مالی مجلس نمایندگان می گوید که وزارت مالیه افغانستان به عواید فرعی رجوع کرده و از منابع فرعی پول جمع‌آوری کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، کمیسیون مالی و بودجه مجلس نمایند‌گان گفته است که باقی‌داری وزارت مالیه از معاش کارمندان دولت و نبود پول فزیکی در کدهای مالی می‌باشد و انتقال پول در این وزارت به گونه غیرقانونی صورت می‌گیرد.
این در حالیست که پیش از این نیز یک بار هفت میلیارد و بار دیگر، پانزده میلیارد افغانی از پول‌های بانک مرکزی به وزارت مالیه منتقل شده است.
در همین حال صدیق احمد عثمانی عضو کمیسیون مالی و بودجه مجلس نمایند‌گان افزوده است که این اخذ پول بر اساس قانون صورت نگرفته است، و به عواید فرعی رجوع کرده.
عبدالرووف انعامی عضو کمیسیون مالی و بودجه مجلس نمایند‌گان نیز گفته است که اگر دولت به پول نیاز دارد باید از راه‌های قانونی اقدام به جمع‌آوری پول کنند.
رمضان بشردوست نماینده مردم کابل در پارلمان نیز گفته است که خزانه حکومت خالی شده و به شکست مالی رو به رو شده است به این دلیل معاش کارمندان داده نشده.
اما درعین حال وزارت مالیه افغانستان این ادعاها را رد می‌کند و می‌گوید که در انتقال پول‌های بانک مرکزی هیچ گام غیرقانونی برداشته نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала