یک چهارم افزایش دارایی سرمایه داران در سال ۲۰۱۹

© Depositphotos.com / Doomu یک چهارم افزایش دارایی سرمایه داران در سال ۲۰۱۹
 یک چهارم افزایش دارایی سرمایه داران در سال ۲۰۱۹ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دارایی ۵۰۰ سرمایه دار جهان در حدود ۲۵ درصد یا ۱.۲ تریلیون دالر امسال افزایش یافته است.
بلومبرگ ثروتمندترین خانواده‌های جهان را معرفی کرد - اسپوتنیک افغانستان
بلومبرگ ثروتمندترین خانواده‌های جهان را معرفی کرد

به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ نوشت: نظر به شاخص میلیاردرهای ثبت شده در بلومبرگ، مجموع ثروت خالص ۵۰۰ تن از متمول ترین افراد جهان در این سال به پنج تریلیون و ۹۰۰ میلیارد دالر رسید.

رهبر امسال برنارد آرنو، رئیس LVMH فرانسوی (موت هنسی - لوئیس ویتون) بود، که صاحب مارک های کریستین دیور، لوئیز ویتون و گندی است.

به نوشته بلومبرگ، ثروت وی در طول سال 36.5 میلیارد دالر افزایش یافته است. در همین زمان، آرنو تنها رتبه سوم را در لیست ثروتمندترین افراد جهان دارد.

میلیاردرهای امریکایی ۵۰۰ میلیارد دالر به ثروت خود افزودند به طوری که مارک زاکربرگ موسس فیس بوک ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دالر و بیل گیتس  موسس شرکت مایکروسافت ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دالر از آن خود کردند.

از سویی، ‌ ۲۵ نفر در فهرست ثروتمندان جهان شاهد کاهش سرمایه خود در سال ۲۰۱۹ بودند. یکی از آنها، جف بزوس موسس شرکت آمازون بود که ثروتش به دلیل جدایی از همسر، ‌ به میزان ۹ میلیارد دالر کاهش یافت، اما کمپنی این سرمایه دار در هفته اخیر سال از افزایش سهام خرده فروشان آنلاین این شرکت در گیرودار جشن سال نو خبر داد. با این حال، وی همچنان سال ۲۰۱۹ را به عنوان ثروتمندترین فرد جهان به پایان می رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала