نشست دیجیتال‌سازی سیستم وزارت معارف در غیاب سرپرست این وزارت در ارگ

© ارگ ریاست جمهورینشست دیجیتال‌سازی سیستم وزارت معارف در غیاب سرپرست این وزارت در ارگ
نشست دیجیتال‌سازی سیستم وزارت معارف در غیاب سرپرست این وزارت در ارگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان از برگزاری نشست دیجیتال سازی سیستم وزارت معارف خبر داد.
اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
غنی: هیچ‌کس در وزارت معارف حق ندارد بیش از سه سال در یک سمت کار کند

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشت: نشستی به ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان به منظور دیجیتال‌سازی سیستم وزارت معارف با حضور سرپرستان وزارت‌های مخابرات و مالیه و اداره ملی احصاییه برگزار شده است. در این نشست، سرپرست وزارت معارف حضور نداشته است.

در این خبرنامه ارگ ریاست جمهوری افغانستان آمده است، که اشرف غنی در این نشستی که روز گذشته(چهارشنبه، ۴ جدی) برگزار شد، گفته است که گزارش بانک جهانی در پیوند به امتحان کنکور قابل مکث است.

او افزوده است، که «شاگرد محوری باید به مثابه یک اصل نهادینه شود و توسعه‌ معارف برای ما به عنوان یک اولویت بنیادین، اهمیت دارد».

اشرف غنی در این جلسه همچنان تاکید کرده است، که بازنگری در اداره‌ اترا نیز یک بحث مهم است و مسئولان مربوط در خصوص اصلاحات در اداره اترا طرح های شان را ارایه کنند.

غنی اضافه کرده است، که در راستای اصلاحات ساختاری و تشکیلاتی این اداره، کارهای اساسی صورت نگرفته و باید میان اداره‌ اترا و افغان تیلی‌کام، به منظور تسهیل در ارائه خدمات، هماهنگی لازم صورت گیرد.

این جلسه در حالی در غیاب میرویس بلخی، سرپرست وزارت معارف برگزار شده که گزارش‌های تایید نشده حاکی از آن است که رییس جمهور از کارکرد سرپرست وزارت معارف راضی نیست و او را برکنار کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала