Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه دیدار امشب لستر – لیورپول؛ مهاجم روبا‌ه‌ها به سرخ‌پوشان هشدار داد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر جیمی واردی
جیمی واردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی واردی، ستاره انگلیسی لستر به این باور است که تیمش شایسته حضور در رده دوم جدول لیگ جزیره بوده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "دیلی میل"، لسترسیتی در فصل کنونی بسیار درخشان ظاهر شده و بالاتر از بسیاری از مدعیان لیگ برتر انگلیس در رده دوم جای گرفته است. جیمی واردی مهاجم روباه‌ها با زدن 17 گل نقش خیره‌کننده‌ای در رقم زدن این نتایج داشته است. این مهاجم انگلیسی در آستانه دیدار تیمش برابر لیورپول اظهار داشت:«جایی تردید نیست که ما از توانایی‌هایی بسیاری برخوردار هستم و اعتماد به نفس کامل داریم؛ سعی میکنیم که بهترین بازی را به نمایش بگذاریم. از دید من، اکنون لسترسیتی در رتبه‌ای قرار دارد که ما شایسته حضور در آن هستیم».

جیمی واردی بازیکن لسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واردی: شایسته حضور در رتبه دوم جدول هستیم

این گلزن روباه‌ها در پایان صحبت‌هایش افزود:«ما فقط باید در سایر بازی‌ها نیز همینگونه ظاهر شویم. همانطور که گفتم، ما می دانیم که استعداد و توانایی زیادی داریم و وقتی به میدان می رویم می توانیم رقبای خود را اذیت کنیم. ما از نتیجه دیدار برابر منچستر سیتی و شکست مقابل این تیم کمی ناامید شدیم، اما حالا تمام تلاش و فکر و ذکر ما معطوف به کسب آمادگی دوباره و بازی برابر لیورپول است». مهاجم لستر در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل لیورپول در تمرینات این تیم در حال آموزش دیگر مهاجمین این تیم دیده شده و به صورت غیررسمی نقش مربی گلزنی این تیم را به عهده داشت.

لسترسیتی امروز در خانه خود در حالی به مصاف لیورپول می‌رود که با 39 امتیاز بعد از لیورپول در رتبه دوم جدول قرار دارد و در رقابت با منچسترسیتی 38 امتیازی، این بازی برای لستر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала