Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی مانژوکیچ با باشگاه یوونتوس و هوادارن+عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماریو مانژوکیچ
ماریو مانژوکیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس پس از پیوستن به الدحیل قطر با این باشگاه و هواداران خدافظی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریو مانژوکیچ چند روز قبل و پس از سه سال و نیم از یوونتوس جدا شد و راهی الدحیل قطر شد. این بازیکن با انتشار متنی در انستاگرام با احساسات فراوان از باشگاه یوونتوس و هوادران خداحافظی کرد و پوشیدن پیراهن یوونتوس را جز افتخارات زندگی اش دانست.

View this post on Instagram

A post shared by Mario Mandžukić MM 17 (@mariomandzukic) on


ماریو نوشت:« تشکر بزرگ از آقای آلگری و ماروتا که من را برای یوونتوس جذب کردند. بازی کردن برای یوونتوس برایم افتخاری بزرگ بوده و اتفاقات چند ماه گذشته احترام و عشقی که من نسبت به این باشگاه دارم را تغییر نخواهد داد. من از همه هم تیمی هایم در این فصول تشکر می کنم و من از رقابت کردن کنار شما لذت بردم. خلاصه کردن چهار سال و نیم در خداحافظی ساده غیرممکن است، اما امیدوارم شما شور و اشتیاق من را در تک تک لحظاتی که برای یوونتوس بازی کردم را دیده باشید.
 من تمام پیروزی ها و جام ها که نتیجه کیفیت، کار سخت و روحیه تیمی بوده را فراموش نخواهم کرد. تشکر فراوان از افرادی که در پشت صحنه کار می کنند، مربیان، کادر پزشکی، فیزیوتراپیست ها و همه افرادی که تلاش می کنند بازیکنان یوونتوس در بهترین شرایط باشند. در نهایت کمال تشکر را از هواداران فوق العاده که دلیل واقعی این موفقیت و بزرگی یوونتوس هستند را ابراز می کنم. من از حمایت شما از روز اول واقعا ممنونم. در پایان، من همیشه سعی کرده ام بیشترین تلاش خود را برای بیانکونری انجام دهم و بهترین ها را برای شما آرزو می کنم، ماریو.»

این بازیکن در حالی به الدحیل پیوست که در ماه های اخیر جایی در ترکیب یوونتوس نداشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала