Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدترین من یونایتد در تاریخ لیگ برتر

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد فعلی بدترین ترین یونایتد در تاریخ لیگ برتر فوتبال انگلستان و اکنون آنها دیگر نمی توانند اسامی بزرگی را جذب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، پل پارکر ادعا کرده این تیم منچستریونایتد بدترین تیم یونایتد در تاریخ لیگ برتر است.

شیاطین سرخ در باکسینگ دی با نیوکاسل روبرو می شوند و بدترین موقعیت آنها در کریسمس از سال 1989 تا کنون است و پارکر فکر می کند اگر تغییراتی در اولدترافورد نیاید، اوضاع بدتر از این خواهد شد.

آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستریونایتد به دنبال بازیکن ناراضی بارسلونا

او به بِت اوکلاک گفت: "من می گویم این بدترین تیم یونایتد در ادوار لیگ برتر است. و وخامت فعلی بدتر از سال 2013 است. آنها از آن زمان فقط سه قهرمانی کسب کرده اند و اگر چیزی ASAP را تغییر ندهد، اوضاع فقط بدتر می شود."

پارکر مقصر ناکامی یونایتد وودوارد را میداند و ادعا می کند بازیکنان برتر دیگر علاقه ای به انتقال به اولدترافورد ندارند.

وی افزود: "بازیکنان به نتایج گذشته نگاه نمی کنند. بازیکنان بررسی خواهند کرد که آیا آنها سالانه می خواهند لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورند که در حال حاضر کاری نیست که منچستریونایتد انجام دهد."

او اضافه کرد: "اگر آنها نیاز به مدیر جدیدی داشتند، این اشتباه [وودوارد] خواهد بود زیرا شخصی که برای مدیریت تیم کار کرده، کار نکرده است. او در برابر افرادی که می آورد، باید مسئولیت پذیری داشته باشد.

پارکر می افزاید: "با هر مشاغل شما به ساختار نیاز دارید تا بتوانید عملکرد خود را انجام دهید اما یونایتد در حال حاضر چنین کاری را ندارد. آنها بیشتر به عنوان یک بانک از یک باشگاه فوتبال استفاده می شوند. ساختار نحوه عملکرد این باشگاه ابتدا باید تغییر کند و بعد می توانید یک مدیر جدید را وارد کنید. سر الکس فرگوسن مدیر باشگاه و تیم را اداره کرد، بنابراین برای او کار کرد."

پارکرد در ادامه می گوید: "در حال حاضر، هیچ انسجامی بین باشگاه، مربیان و تیم طبقه فوقانی که مشغول انجام امور هستند، نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала