پاکسازی ولسوالی شیرزاد ننگرهار از وجود طالبان

© Sputnikپاکسازی ولسوالی شیرزاد ننگرهار از وجود طالبان
پاکسازی ولسوالی شیرزاد ننگرهار از وجود طالبان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های محلی و امنیتی ولایت ننگرهار از پاکسازی ولسوالی شیرزاد ننگرهار از وجود طالبان خبر دادند.
جلوگیری از انفجار نیرومند در ولایت ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
جلوگیری از انفجار نیرومند در ولایت ننگرهار

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، مقام‌های محلی و امنیتی ولایت ننگرهار روز سه شنبه (۳جدی) از پاکسازی کامل ولسوالی شیرزاد ولایت ننگرهار از وجود طالبان خبر دادند.

این مقام‌ها می‌گویند، که ولسوالی شیرزاد ولایت ننگرهار در نتیجه عملیات دو ماهۀ نیروهای امنیتی و دفاعی کشور از وجود طالبان پاکسازی شده است.

مبارز خادم ولسوال شیرزاد می‌گوید، که در این عملیات دو ماهه بخش‌هایی که در ده سال اخیر زیر ادارۀ طالبان بود از وجود طالبان پاکسازی شده است.

خادم گفت:- "با آغاز عملیات نظامی درین ولسوالی طالبان فرار کرده اند و اکنون اوضاع امنیتی در شیرزاد بهتر شده است".

برید جنرال محمد ایوب حسین‌خیل فرمانده نیروهای مرزی در حوزه شرق گفت:- "ما به دشمنان نظام افغانستان هشدار میدهیم اگر به روند صلح یک چا نشویند و به نبردهای خود ادامه بدهید با واکنش تند نیروهای دولتی روبه رو خواهید شد".

برید جنرال محمد کریم نیازی فرمانده لوای چهارم پیاده سپاه ۲۰۱ سیلاب گفت:- "اگر طالبان و دیگر جنگجویان طالب در هر جایی که زندگی آرام مردم را نارام بسازند نیروهای دولتی در واکنش به حمله‌های هراس افگنان ایستاده‌گی خواهند کرد".

ولسوال شیرازد می‌گوید، که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور آمادۀ پاسخگویی به هر حمله طالبان استند.

درهمین حال، مقام‌های امنیتی و محلی ننگرهار می‌گویند، که درین عملیات به طالبان تلفات سنگینی وارد شده اند، اما از شمار تلفات چیزی نمی‌گویند و نیز اطمینان میدهند، که عملیات نابود سازی جنگجویان طالبان را در ولسوالی حصارک ننگرهار نیز آغاز خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала