Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به رکورد 31 سال پیش اش رسید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید به لطف درخشش کورتوا و هم تیمی ها، با رکورد 31 ساله بهترین خط دفاعی اش برابری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید با دریافت تنها 12 گل در 18 هفته از بازی های لالیگا بهترین عملکرد دفاعی خود پس از فصل 88-1987 را به ثبت رسانده است.

این تیم در سال جاری میلادی با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده بندی، 2019 را به پایان برد.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیزو همه چیز در رئال را تغییر داده است

کهکشانی ها شانه به شانه برای صدرجدول با بارسا رقابت کردند ولی در نهایت تساوی بدون گل هفته گذشته برابر بیلبائو در خانه، میان دو تیم دو امتیاز اختلاف به وجود آورد، اما رئال بر خلاف فصل قبل نمایش های بی نقص داشت و بدون شک در نیم فصل دوم بازی ها، رقابت سخت و نزدیک برای قهرمانی در لالیگا با حریف دیرینه اش خواهد داشت. با آنکه با سپری شدن 18 بازی آمار 33 گل زده را کهکشانی ها ثبت کرده اند ولی در سوی مقابل کمترین گل خورده را داشته و در چنین مقطع فصل خط دفاعی رئال فراتر از انتظار عمل کرده و با تنها 12 گل خورده بعد از اتلتیکو بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد.

در 18 بازی گذشته البته کورتوا 16 بار درون دروازه قرار گرفته و دو بار نیز جایش را به آرئولا داده است.

از فصل 88-1987 تا کنون سابقه نداشت که سفیدپوشان مادرید طی 18 بازی تنها 12 گل دریافت کرده باشند، زیرا در آن فصل فراسیسکو بویو، آگوستین رودریگز و مانوئل اوچوتورنا دروازه بان های رئال مادرید بودند و در این فصل اما کورتوای بلیجیمی این جایگاه را داشته است.

در 18 بازی گذشته، دروازه بان بلجیمی هفت بار کلین شیت کرده و برای آرئولا نیز یک کلین شیت به ثبت رسیده است. در فصل های 62-1961 و 72-1971، پس از 18 هفته با دریافت یازده گل رئال توانسته بود بهترین عملکرد خط دفاعی را در تاریخش به ثبت برساند اما هم اکنون رئال با هدایت زیدان به رکورد 33 سال قبل برابری کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала