Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف لوکاکو و رونالدو؛ سری آ سخت‌ترین لیگ دنیا!

© Sputnik / Alexy Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراف لوکاکو و رونالدو؛ سری آ سخت‌ترین لیگ دنیا!
اعتراف لوکاکو و رونالدو؛ سری آ سخت‌ترین لیگ دنیا! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روملو لوکاکو در گفت‌و‌گو با نشریه نیویورک تایمز راجع به دوران بازیگری‌اش در ایتالیا و مقایسه آن با لیگ برتر انگلیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، با اینکه روملو لوکاکو تا اینجای فصل 12گل برای تیمش زده که آمار خوبی محسوب می‌شود، اما ستاره بلجیمی اینترمیلان از سختی و فشار بازی در لیگ ایتالیا می‌گوید. او گفت: «رونالدو به من گفته بود که سری‌آ دشوارترین لیگ فوتبال دنیا از نظر دفاعی است. او گفت که در لیگ‌های زیادی گل زده اما در ایتالیا گلزنی برای او از هر جای دیگری سخت‌تر بوده است. وقتی که کریستیانو رونالدو می‌گوید گل زدن در سری A سخت است، خب پس حتماً واقعاً سخت است.»

لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لوکاکو و اسمالینگ علیه نژاد پرستی + کاریکاتور

لوکاکو در مقایسه سری‌آ با لیگ برتر انگلیس هم گفت: «اینجا کار سخت‌تر از انگلیس است. فوتبالی که تیم‌های ایتالیایی ارائه می‌کنند بسیار پرفشارتر است و اینجا همه چیز یک الگوی فوتبالی محسوب می‌شود.» یکی از پیشرفت‌های قابل توجه لوکاکو از زمان ورودش به ایتالیایی، تسلط او به زبان ایتالیایی در همان دو سه ماه اول ورودش بوده است. او در این باره هم گفت: « سه ماه از حضورم در ایتالیا می‌گذرد و دیگر در تمرینات هیچ کس با زبان انگلیسی با من حرف نمی‌زند».

این درحالیست که ضریب گلزنی رونالدو در ایتالیا نسبت به لالیگا افت محسوسی داشته است. او فصل گذشته 28 گل زد که پایین‌ترین آمار گلزنی او از فصل 09-2008 بود. رونالدو اما تنها کسی نبوده که به سختی‌های گلزنی اعتراف کرده و پیش از او هم بازیکنانی مانند کارلوس توز و زلاتان ابراهیموویچ به این موضوع اعتراف کرده بودند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала