Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراض شدید مورینیو به محرمیت 3 جلسه‌ای مین سون

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین
سون هیونگ-مین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، بار دیگر به نقش آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، در اخراج هیونگ مین سون در دیدار این تیم با چلسی که با شکست 0 - 2 تاتنهام همراه بود، اعتراض کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، سون پس از برخورد با مدافع آلمانی و بازبینی صحنه توسط سیستم کمک داور ویدیویی از زمین بازی بیرون فرستاده شد اما مورینیو باور دارد که رودیگر باعث شد که چنین اتفاقی رخ دهد. مورینیو به این باور است که رفتار رودیگر هیچ جایی در فوتبال انگلیسی و لیگ جزیره ندارد. سرمربی تاتنهام در نشست خبری پس از بازی گفت:« تمرکز باید روی آنتونیو رودیگر باشد نه هیونگ مین سون! این را دوست دارم که در لیگ برتر هیچ جایی برای رفتاری که رودیگر انجام داد، وجود ندارد. بلند شو و بازی کن مرد. این لیگ برتر است».

سون هیونگ-مین - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رکورد منفی سون مین در لیگ برتر جزیره

سرمربی تاتنتهام در بخش پایانی صحبت‌هایش افزود:«در آمریکای لاتین، پرتگال، اسپانیا و ایتالیا این اتفاقات رخ می دهد. این یک موضوع فرهنگی است اما در لیگ برتر اینطور نیست. و لحظه ای که تلاش می کنیم واکنش بعضی بازیکنان را با تنبیه روبرو کنیم و با دیگری برخوردی نداریم، بخشی از این اتفاق می شویم. فکر می کنید رودیگر باید بازی بعدی به میدان برود؟ یا فکر می کنید مصدوم شده است؟ من فکر می کنم او بازی می کند. و ما مدام درباره سون حرف می زنیم و کاری با رودیگر نداریم».

هوینگ سون‌ مین در پیکار هفته جاری با چلسی با کارت سرخ مستقیم داور روبه‌رو شد. براساس اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس،‌ وینگر تکنیکی 3 جلسه اجازه همراهی تیمش را در مسابقات آینده ندارد. به این خاطر وی در مصاف با برایتون، نوریچ‌سیتی و ساوت‌همپتون غایب خواهد بود.

تاتنهام در مصاف با چلسی با نتیجه 2 بر صفر بازنده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала