Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری و تنش بازیکنان یووه بعد از بازی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از شکست یوونتوس در ابَر جام فوتبال ایتالیا در مقابل لاتزیو، در رختکن بازیکنان بانوی پیر با هم درگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، آخرین بازی سال 2019 برای یوونتوس ناخوشایند به پایان رسید و شاگردان مائوریتسیو ساری دیشب و در حالیکه نمایش چندان خوبی ارائه ندادند، با نتیجه 1-3 در عربستان و در سوپرجام ایتالیا مغلوب لاتزیو شدند تا دومین شکست متوالی طی مدتی کوتاه را مقابل بیانکوچلستی بپذیرند.

توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لاتزيو قهرمان سوپر جام ايتاليا شد؛ رونالدو و يارانش باز هم حريف گلادياتورها نشدند

اما نشریه توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد شرایط در رختکن یوونتوس در پایان بازی چندان مساعد نبوده و بونوچی و پیانچیچ با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده اند.

اخبار حاکی از آن است در طول نیمه دوم، بازیکنان یووه احساس می کردند که هافبک ها خیلی راحت توپ را در وسط میدان از دست می دهند و همین امر باعث شد تا کاپیتان لئوناردو بونوچی، به این دلیل میرالیم پیانیچ را مورد انتقاد قرار دهد. در ادامه هافبک خلاق یوونتوس نیز این انتقادات را بر نتابیده و با اظهار نظرهایی تند، پاسخ بونوچی را در همان رختکن داده است.

این در حالیست که علیرغم شکست در سوپرجام، یوونتوس در فصل جاری عملکرد خوبی داشته و تنها دو باخت را در تمامی رقابت ها متحمل شده که هر دوی آنها نیز مقابل لاتزیو بوده است، اما به نظر می رسد شکست در بازی دیشب به مذاق ستاره های این تیم خوش نیامده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала