Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی با شعار شکست دادن لیورپول، نیمکت تیمش را خوشحال کرد

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلوآنچلوتی در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال اورتون، از شکست لیورپول برابر تیمش خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون رقابت تیمش با لیورپول را برانگیخت زیرا او تأکید می کند که این یک انگیزه بزرگ برای زدن دشمنان برجسته و نامی از جام حذفی است.

کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بردهای پرگُل کابوس آنچلوتی(عکس)

دو تیم در 5 جنوری سال 2020 به مصاف هم می روند و آنچلوتی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی اورتون گفت: 'اورتونی ها سابقه من در برابر لیورپول را می دانند و آنها از این امر خوشحال خواهند شد. درست است که ما در این فصل لیورپول را شکست دادیم. این یک رقیب بزرگ در اینجا است و یک انگیزه بزرگ برای ما است.

وی در پاسخ به این سؤال که شکست سرخ ها چه احساسی دارد، گفت: "احساس خوبی دارد! من با یورگن کلوپ رابطه بسیار خوبی دارم. آنها عادت به از دست دادن ندارند. برای من روز خوبی بود می دانم هواداران اورتون چطور می خواهند در لیورپول حضور داشته باشند.

سرمربی ایتالیا در ادامه افزود: "لازم نیست زیاد صبر کنیم. ما به زودی یکدیگر را آزمایش خواهیم کرد. این مأموریت غیرممکن نیست [برای شکست دادن لیورپول]. هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала