Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر به دنبال شکار ستاره جوان بارسا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد برای خرید تودیبو مدافع جوان بارسا در پنجره نقل و انقتالات وارد اقدام می شود.

به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارش های نشر شده، باشگاه فوتبال منچستریونایتد برای خرید ژان کلر تودیبو مدافع بارسلونا وارد رقابت شد.

برای خرید این بازیکن 19 ساله که تا کنون در سه بازی برای بارسولنا به میدان رفته است، دو باشگاه اینترمیلان و بایر لورکوزن نیز ابراز علاقه کرده اند، اما طبق گزارش اسپورت، شیاطین سرخ امیدوار هستند که هر دو رقیب را در جنوری با خرید این بازیکن فرانسوی شکست بدهند.

نشریه اسپانیایی مدعیست که "اوله گونر سولسشر" می تواند برای جذب تودیبو رقم 17 میلیون پوندی را پرداخت نماید در حالیکه او با کمتر از 2 میلیون پوند در ابتدای سال به بارسا پیوست.

با این حال گزارش شده که کاتالان ها می خواهند یک بند خرید را شامل قرارداد او کنند، تا در صورت رشد این هافبک بتوانند در دو فصل آینده به پتانسیل کامل خود به دور از نیوکمپ برسد و این می تواند مانع از هرگونه توافق احتمالی دو طرف گردد.

رقبای لیگ برتری چون سوتهمپتون و اورتون نیز با این بازیکن فرانسوی در ارتباط هستند.

تودیبو تنها یکی از بازیکنانی است که با انتقال به اولدترافورد در پنجره نقل و انتقالات آینده ارتباط دارد، همچنین اعتقاد بر این است که "ارلینگ برات هالند" مهاجم 19 ساله ناروژی نیز به عنوان یک هدف برای سولسکایر به شمار می رود.

البته سرمربی یونایتد نتوانسته تا کنون قراردادهای جدید را تضمین کند اما وی اظهار امیدواری کرد که در سال جدید به ترکیب خود بازیکن اضافه نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала