دیدار عبدالله با اسکات میلر پس از اعلان نتیجه ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری

© ریاست اجراییه دیدار عبدالله با اسکات میلر پس از اعلان نتیجه ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری
دیدار عبدالله با اسکات میلر پس از اعلان نتیجه ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروهای امریکایی در افغانستان امروز پس از اعلام نتیجه ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری به دیدار رئیس اجراییه افغانستان رفت.
عبدالله: کمیسیون با «تقلب‌کاران» هم دست شد و جواب قانع کننده به ما ارایه نکرد  - اسپوتنیک افغانستان
عبدالله: کمیسیون با «تقلب‌کاران» هم دست شد و جواب قانع کننده به ما ارایه نکرد

به گزارش اسپوتنیک، ریاست اجراییه افغانستان در صفحه فیسبوکش نوشت: داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجراییه افغانستان امروز یکشنبه در دفتر کاری خود با جنرال اسکات میلر فرمانده نیروهای امریکایی در افغانستان دیدار کرد.

براساس بیانیه صادر شده، در این دیدار دو طرف درباره‌ آخرین تحولات نظامی-امنیتی، پیشرفت و تلاش‌ها صورت گرفته در مذاکرات صلح گفتگو کردند.

این دیدار در حالی صورت گرفته است، که کمیسیون مستقل انتخابات امروز نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد و براساس این گزارش اشرف غنی با کسب بیشترین آرا در صدر و عبدالله عبدالله در جایگاه دوم قرار گرفته است.

عبدالله امروز پس از اعلام نتیجه انتخابات در یک نشست خبری گفت: ما با همه قدرت از رأی مردم دفاع می‌کنیم. هیچ شکی نیست که براساس رأی پاک مردم، ما برندۀ انتخابات استیم – تیم ثبات و هم‌گرایی برندۀ انتخابات است.


یادآوری می کنیم، که امروز یکشنبه (اول جدی) کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور را پس از چندین ماه بالاخره اعلان کرد، که محمد اشرف غنی با کسب بیش از ۹۰۰ هزار رای و با ۵۰.۶۴ درصد پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشور است..
براساس این گزارش، عبدالله عبدالله رقیب انتخاباتی غنی با بیش از ۷۰۰ هزار رای و۳۹.۵۲ درصد در رده دوم قرار گرفته است.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به تاریخ شش میزان سال روان خورشیدی برگزار شد، که در آن بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از بیش از ده میلیون واجدان شرایط رای دهی شرکت کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала