Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند در مورد حکیمی از رئال پاسخ منفی گرفت

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دورتموند
دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید پیشنهاد قرارداد دایمی و تمدید قرارداد قرضی اشرف حکیمی از سوی دورتموند را رد کرد.

به گزراش اسپوتنیک، اشرف حکیمی بازیکن مراکشی رئال مادرید با قرارداد قرضی دوساله راهی بروسیا دورتموند آلمان گردید و از سال 2018 تا کنون در ترکیب زنبورها نمایش عالی داشته است، درخشش او سبب شده که باشگاه آلمانی به دنبال تمدید قراراداد قرضی یا دایمی وی باشند اما از سوی رئال مادرید پاسخ منفی دریافت کردند.

زیدان سرمربی رئال مادرید که فصل 17-2016 از این ستاره مراکشی در ترکیب تیم اولش استفاده نمود و به عنوان ذخیره کارواخال سود برد، حالا مربی فرانسوی از نمایش حکیمی در دورتموند راضی به نظر می رسد و می خواهد در پایان فصل او را دوباره به مادرید بیاورد.

در حالیکه این مدافع آینده دار قصد برگشت به رئال را دارد ولی برخی منابع می گویند او حضور ثابت در ترکیب اصلی را تضمین این امر می خواند.

میشائیل زورک مدیر ورزشی بروسیا دورتموند چند روز پیش به تمدید قرارداد قرضی این بازیکنت ابراز علاقه نمود و حتی در صورت موافقت رئال اعلام داشت که قصد خرید دائمی او را دارند، ولی به اساس گزارش مارکا، سران رئال به درخواست دورتموند در مورد اشرف حکیمی پاسخ منفی داده اند و گفته می شود زیدان برای فصل بعد روی این بازیکن حساب ویژه باز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала