Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 0 – چلسی 2؛ لمپارد مُچ مورینیو را خواباند

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی به برتری شیرین و مهم در زمین تاتنهام دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال تاتنهام و چلسی از هفته 18 رقابت های لیگ برتر فوتبال جزیره امشب از ساعت 9:00 شب به وقت کابل به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2-0 چلسی خاتمه یافت.

در این دیدار که تیم لمپارد بهتر از میزبان عمل نمود طی آن، ویلیان روی یک ضربه کرنر و انفرادی در عرض دروازه میزبان را از زاویه گشود و نتیجه را 1-0 ساخت.

در ادامه بازی را شاگردان مورینیو در اختیار گرفتند ولی در دقیقه43 بازی درگیری شدید بین آلی و کواچیچ کارت زرد داوری برای هر دو بازیکن را به همراه داشت.

نتیجه می رفت تا با حساب 1-0 خاتمه یابد اما برخورد بد و استفاده از لگد توسط دروازه بان تاتنهام منجر به پنالتی گردید که در دقیقه 49 ویلیان آنرا به گل بدل نمود و نتیجه 2-0 گردید و چلسی برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم اما تیم مورینیو به حملات دامنه دار خود افزود ولی در مهم ترین اتفاق برای تاتنهام رخ داد جایی که سون مین از سوی داور ویدیویی با بررسی ویدیو، داور کارت زرد دوم را به سون نشان داد و بازیکن شماره 7 اسپرز اخراج گردید تا این تیم بازی را 10 نفره دنبال کند.

در ادامه کار دو تیم برای باز کردن دروازه همدیگر تلاش کردند ولی نتیجه نداد و سرانجام چلسی بازی را  2-0 به برتری رسید تا جایگاهش را در میان 4 تیم ردیف اول بهتر سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала