Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف فن دایک: هیچ امیدی برای بردن توپ طلا نداشتم، مسی خوب انگلیسی صحبت نمیکند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن دایک مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد امیدش را برای دریافت توپ طلای سال 2019 در رقابت با مسی از دست داده بود.

به گزارش اسپوتینک، دو هفته پیش لیونل مسی کاپیتان بارسلونا در رقابتی نزدیک با ویرجل فن دایک مدافع نامدار هلندی فاتح توپ طلای سال 2019 شد.

فن دایک که با اختلاف کم هفت امتیازی در این رقابت به مسی باخت و نتوانست صاحب این جایزه معتبر شود، در گفتگو با روزنامه میرور انگلیس اعتراف کرده است، هیچ امیدی برای دریافت این جایزه نداشته است.

فن دایک در تازه ترین مصاحبه اش با میرور گفت: واقعیت را بخواهید میدانستم که برنده این جایزه نیستم و هیچ امیدی برای بردن توپ طلا نداشتم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم در مراسم شرکت کنم که در نهایت شب فوق العادهای برایم رقم خورد.

من در روز مراسم برای دقایق کوتاهی با مسی صحبت کردم، در واقع او انگلیسی خوب صحبت نمیکند. ولی او به من احترام زیادی گذاشت.

مدافع لیورپول در خصوص تیم باشگاهی اش نیز گفت: در لیورپول خوشحالم، ما اینجا همه عضو یک خانواده هستیم. همه بازیکنان برای کسب جام و پیروزی تشنه هستند.

در لیورپول اسطوره هایی مانند مانند کنی دالگلیش و ایان راش بازی کرده اند که همیشه کنار ما هستند و حتی در سفرهای اروپایی ما کنار تیم هستند.

هر چه فکر میکنم لیورپول مناسب ترین باشگاه برای من است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала