Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان جام جهانی انگلیس درگذشت+عکس

© AP Photo / Andre PennerCorinthians and Botafogo players battle it out during a Brazilian soccer league match at the Itaquerao Stadium in Sao Paulo, Brazil
Corinthians and Botafogo players battle it out during a Brazilian soccer league match at the Itaquerao Stadium in Sao Paulo, Brazil - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین پیترز قهرمان جام جهانی 1966 انگلیس در سن 76 سالگی درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 1966 انگلیس در برابر آلمان غربی در فینال جام جهانی به پیروزی رسید و قهرمان جهان شد. در آن سال و در بازی دشوار انگلیس با نتیجه 2-4 برابر آلمان غربی به پیروزی رسید که یکی از گول های مهم سه شیر ها را مارتین پیتر به ثمر رساند تا انگلیس به عنوان قهرمانی جهان دست یابد.

این بازیکن سابقه بازی در باشگاه های تاتنهام و وستهام را در کارنامه دارد و به عنوان هافبک برای این تیم ها به میدان رفته است.

 

پیترز امروز به سن 76 سالگی، به دلیل بیمار درگذشت تا فوتبال انگلیس را در غم یکی از پیشکسوتانش بنشاند.

در سال 2016 از سوی فدراسوی فوتبال انگلیس اعلام شد که وی به بیماری آلزایمر مبتلا شده است و در حال مداوا قرار دارد و پس از آن پیترز دیگر در رسانه ها حاضر نشد.

باشگاه وستهام امروز در بیانیه ای خبر مرگ پیتر را منتشر کرد و مدعی شد که این بازیکن اسبق تیم شان ساعت 04:00 صبح امروز درگذشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала