Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: از سبک بازی تیمم راضی هستم؛ والورده: هدف اصلی حفظ صدر جدول بود

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مربیان رئال مادرید و بارسلونا پس از پایان بازی در نشست خبری حضور پیدا کردند و در مورد بازی شب گذشته تیم‌های شان صحبت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان به این باور است که تیمش شایسته برتری در زمین بارسلونا بود. سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در این مورد گفت:« فوتبال همین است. زیرا همیشه به آنچه می‌خواهید و سزاوارش هستید، نمی‌رسید. از عملکرد تیمم در ال‌کلاسیکو راضی هستم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.البته باید در حمله قوی‌تر عمل کنیم. وقتی در ورزشگاهی مثل نیوکمپ حضور داریم و موقعیت ایجاد می‌کنیم، بدیهی است که باید بهتر استفاده کنیم.از عملکرد کلی بازیکنانم و آنچه در زمین نشان دادند، راضی هستم اما واقعا می‌توانستیم برنده این بازی باشیم».

در همین حال، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا نیز پس از تساوی بدون گل خانگی تیمش مقابل رئال مادرید از عملکرد بازیکنان آبی‌واناری‌پوش ابراز رضایت کرد. او در این مورد اظهار داشت:«طبیعی بود که مادرید ما را تحت فشار قرار دهد چون تیم بزرگی است. رقابت در لالیگا خیلی نزدیک است. اگر 17 یا 18 امتیاز اختلاف داشتیم و پنج گل به ثمر می رساندیم اتفاقی غیر عادی بود. رقابت مادرید تا پایان نیز عادی بود».

والورده در ادامه صحبت‌هایش گفت:« ما در خانه بازی می‌کردیم، بنابراین نسبت به حریف، وظیفه بیشتری برای کسب برد داشتیم، اما در نهایت به یک امتیاز رسیدیم و صدر جدول حفظ شد. دوست داشتیم  برنده شویم. اکنون باید خودمان را برای دیدار پایانی سال 2019 آماده کنیم. مایلیم با برد مقابل آلاوس به استقبال سال جدید میلادی برویم. مسئله اصلی حفظ صدر جدول بود و حالا می‌توانیم سال را با صدرنشینی به پایان برسانیم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала