Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن: همه جا به دنبال شکست رئال مادرید هستم

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتوان گریزمن مهاجم فرانسوی بارسلونا مدعی شد که می خواهد در بازی فردا شب رئال مادرید را تیمش شکست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ برابر هم قرار خواهند گرفت و بدون شک خط حمله بارسا را ام اس جی تشکیل خواهد داد. این اولین ال کلاسیکوی برخی از بازیکنان چون دی یونگ و گریزمن خواهد بود.

Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتقاد شدید زیدان به زمان استراحت بارسا قبل از ال کلاسیکو

آنتوان گریزمن، مهاجم بارسلونا ادعا كرد كه اولین كلاسیكو برای او شگفتی چندانی نخواهد داشت زیرا او با اتلتیکو در برابر رئال بازی کرده است و از تجربیات دربی های گذشته استفاده خواهد کرد.

آنتوان گریزمن در این مورد به رسانه ها گفت:« این چیز عادی است و ما برابر تیمی برای کسب امتیاز بازی خواهیم کرد. در اتلتیکو برای ما پیروزی در دربی مهم بود و حالا در ال کلاسیکو هم چنین خواهد بود. ال کلاسیکو اما می تواند مهم ترین بازی سال برای همه باشد و برای ما هم خیلی مهم است زیرا می خواهیم در جدول صدر نشین بمانیم.»

ال کلاسیکو در حالی فردا شب برگزاری می شود که هر دو تیم هم امتیاز اند و در صورت پیروزی هر کدام از تیم ها، تیم برنده به صدر جدول صعود خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала