Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: باید هر سال یک توپ طلا به مسی اختصاص داده شود

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن در باره دلایل تلاش‌های خود برای بازگشت به بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار در صحبت با فرانس فوتبال گفته که همه ساله یک توپ طلا برای مسی اختصاص داده شود. نیمار همچنان در پیوند به تمایل خود به بازگشت مجدد به بارسلونا و جدایی ز پی‌اس‌جی نیز صحبت کرد. او در این مورد به توضیحات پرداخت و گفت:« شکی نیست که من امروز پاریسی هست. با تمام توان خود برای پی‌اس‌جی بازی می‌کنم. تمام تلاش من این است که تیمم پیروز میدان باشد».

Бразильский футболист Неймар - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار دو باره ساز جدایی نواخت؛ اگر جایی راضی نیستید، باید بروید+عکس

نیمار در ادامه صحبت‌هایش در پیوند به دریافت ششمین توپ طالی مسی اظهار داشت:«مسی بازیکن شگفت انگیزی و بهترین بازیکنی است که من تا به حال در دنیای فوتبال را دیده ام. جای تعجب نیست که او شش توپ طلا دارد، زیرا او سال‌هاست در بالاترین سطح بازی می‌کند و باید هر سال یک توپ طلا فقط به مسی اختصاص داده شود. من نیز علاقه دارم روزی برنده این جایزه شوم، اما وسواسی ندارم و در این خصوص جای نگرانی نیست».

این ستاره حاشیه‌ساز برازیلی در پایان این مصاحبه از برنامه‌اش در پیوند به جدایی از این تیم پاریسی در تابستان امسال گفت:«من هیچ گاهی دوست ندارم به کسی آسیب رسانم؛ اما به این باور دارم که اگر برای ماندن در جایی رضایت ندارید، نیاز نیست آنجا بمانید. باید آنجا را ترک کفت. از همین‌رو قصد داشتم از پاری‌سن‌جرمن جدا شوم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала