Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان در کنفرانس خبری پیش از الکلاسیکو: برای بازی آماده هستیم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از ال کلاسیکو حاضر شد و درباره شرایط خاص این دیدار صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، رئال مادرید چهارشنبه شب در یک بازی معوقه در لالیگا به مصاف بارسلونا می‌روند. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: «تیم در شرایط خوبی قرار دارد. مدتی است که از همه لحاظ خوب بازی می‌کنیم. در زمان خوبی به ال کلاسیکو رسیدیم. بنظرم این دیدار هم مانند سایر دیدار ها است چیزی که مهم است این است که ما باید خوب بازی کنیم , واضح است که بارسا فصل خوبی را پشت سر می گذارد اما نکته مهم این است که ما خوب بازی میکنیم در نهایت نتیجه بازی است که مهم است. به خاطر چیزی نگرانی ندارم ما کاملا روی بازی متمرکز هستیم خشوحال هستیم که در این بازی حضور داریم».

سرمربی رئال مادرید درباره شرایط پیش از بازی اظهار کرد: «شرایط متفاوت است. قانون، قانون است. به ما گفتند باید با هم از هتل خارج شویم و ما هم این کار را انجام می‌دهیم. چیز بیشتری برای توضیح نیست. مهمتر از همه این است قرار است بازی کنیم».

سرمربی کهکشانی‌ها در پیوند به بنرها در نوکمپ، توهین و احتمال متوقف یا لغو شدن بازی اظهار داشت:«داور باید آرام باشد و کار خود را انجام دهد. او نیز مانند ما و بارسلونا می‌خواهد همه چیز خوب پیش برود. حرف‌های زیادی زده می‌شود اما مردم می‌خواهند بازی را تماشا کنند. سر و صدای زیادی به پا شده است اما اتفاقی نخواهد افتاد».

زیدان در ادامه صحبت‌هایش به عملکرد ارنستو والورده اشاره کرد و گفت: «او خیلی خوب کار کرده است. این ارزش باشگاه است و همیشه بهترین‌ها را در اختیار دارد. او نشان داده است که می‌تواند در این باشگاه باشد. تمام تمرکزمان روی دیدار فرداست و سپس من به عنوان سرمربی تصمیم می‌گیرم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала