روسیه خطرناکترین کشتی جنگی خود را آزمایش می‌کند

© Sputnik / Oleg Lastochkin /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه خطرناکترین کشتی جنگی خود را آزمایش می‌کند
روسیه خطرناکترین کشتی جنگی خود را آزمایش می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه توانایی های جدید کروزر هسته ای «آدمیرال ناخیموف» به نماییش می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک، کشتی هسته‌ای«آدمیرال ناخیموف» اکنون در مرحله ترمیم قرار دارد و از سوی امریکا خطرناکترین کشتی روسیه خوانده شده است در سال 2020 آزمایش این کشتی آغاز خواهد شد.
سرگئی ورونونکو، معاون اول رئیس شرکت کشتی سازی شمالی «سوماش» به تلویزیون ازویزده گفته است: «در سال 2020 مجموعه‌ای از اقدامات برای اطمینان از خروج کشتی از استخر تعمیرات انجام می شود و مرحله بعدی تکمیل ساخت و توسعه کشتی در ساحل برای آماده سازی و شروع آزمایش خواهد بود.
پیش از این نشریه امریکایی میلیتاری‌واچ گفته بود که کشتی جنگی اتمی «آدمیرال ناخیموف» بعد از مدرنیزه شدن خطرناک‌ترین جنگی جهان خواهد بود که در خدمت نیروی دریایی روسیه قرار می‌گیرد.
نشریه خاطر نشان کرده بود که این کشتی با راکت‌های هایپرسونیک مجهز می‌شود که قابلیت تهدید اهداف کلیدی دشمن را در مسافت‌های 400 کیلومتری در هوا و هزار کیلومتر برای کشتی‌ها دارد که این توانایی «آدمیرال ناخیموف» را به خطرناک‌ترین کشتی جنگی نیروی دریایی روسیه تبدیل می‌کند.
در مقاله گفته شده بود که اسلحه اصلی ضد کشتی راکت «زیرکن» خواهد بود که قادر است پایگاه‌های دشمن را با سرعتی در حدود هشت عدد ماخ در فاصله هزار کیلومتر هدف قرار دهد. بنابراین، این راکت از راکت هارپون که نیروی دریایی امریکا با آن مجهز است پیشی خواهد گرفت. مدرنیزه شدن این کشتی جنگی اتمی روسیه در سال 2022 به پایان خواهد رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала