تحلیگران: ترامپ همچنان محبوب است

© AFP 2023 / Mandel Nganتحلیگران: ترامپ همچنان محبوب است
تحلیگران: ترامپ همچنان محبوب است  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحلیگران آمریکایی با اشاره به نتایج نظرسنجی های اخیر می‌گویند: سطح محبوبیت رئیس جمهور آمریکا به نقطه اوج خود رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی دانشگاه Quinnipiac ، نشان می‌دهد که میزان  محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با وجود آخرین رای کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا که دو ماده استیضاح رئیس جمهور را تصویب کرده است ، به بالاترین سطح خود رسیده است.

مطابق با با اطلاعات 52 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی از استیضاح رئیس جمهور و برکناری وی حمایت می‌کنند، 4 درصد از استیضاح و عدم برکناری حمایت کردند و 41 درصد نیز مخالف استیضاح بودند.

این آمار تفاوت چندانی با نظرسنجی قبلی که در اواخر اکتبر که 49 درصد از استیضاح و برکناری حمایت کردند، نداشته است. 41 درصد نیز مخالف استیضاح بودند.

نسبت به نظرسنجی قبلی نیز حمایت مردمی از ترامپ 3 درصد افزایش یافت.

به گفته تحلیلگر دانشگاه Quinnipiac ، چنین سطح بالایی حمایت از رئیس جمهور، از جمله موارد دیگر ، به این دلیل است که طبق گفته شرکت کنندگاتن این نظرسنجی، پس از رویکار شدن ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا،  اقتصاد ایالات متحده تقویت شده و به ویژه با "نرخ بیکاری در نقایسه با 50 سال گذشته کاهش یافته و همراه با آن نرخ اوراق بهادار نیز افزایش یافته است.

 این در حالیست که براساس این نظرسنجی 92 دردموکرات‌ها با استیضاح و برکناری موافقت کرده و 94درصد جمهوری خواهان گفته‌اند که مخالف استیضاح  و برکناری هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала