طیاره جدید جنگی بدون پیلوت روسیه

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر طیاره جدید جنگی بدون پیلوت "شکارچی" روسیه
طیاره جدید جنگی بدون پیلوت شکارچی روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چینائی ها طیاره جدید بدون سرنشین روسیه را سلاح "هوشیار" میدان جنگ نامیدند.

به گزارش اسپوتنیک، چینائی ها در پیش بینی آینده سعی دارند - چه اتفاقی خواهد افتاد، اگر هواپیماهای بدون سرنشین  "اوخوتنیك" روسیه داخل میدان جنگ شود.

شکارچی؛ پهپاد تهاجمی ۲۰ تُنی روسی به آسمان بلند می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
شکارچی؛ پهپاد تهاجمی ۲۰ تُنی روسی به آسمان بلند می‌شود

انتشارات چینی "روزنامه مردم" مقاله ای را به پهپاد امیدوار کننده روسیه "شکارچی" اختصاص داده است. ترجمه آن توسط پرتال InoSMI منتشر شده است. نویسنده ابتدا مشاهده می کند که هواپیماهای بدون سرنشین معمولاً مرتبط به ایالات متحده اند. روسیه را در این زمینه عقب مانده میدانند.

قابل ذکر است که در دوران اتحاد جماهیر شوروی کار ر وی ایجاد پهپادها جریان داشت. دستگاه هایی مانند Tu-123 و Tu-143 در شوروی ایجاد شدند.

با این حال ، پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ، دانشمندان روسی عصر طلایی توسعه این فناوری ها را از دست دادند. و در نتیجه ، آنها موفق شدند با همکاران خارجی همگام شوند.

ارزیابی پهپاد روسی «اَخوتنیک/شکارچی» توسط بیزنس انسایدر + عکس - اسپوتنیک افغانستان
ارزیابی پهپاد روسی «اَخوتنیک/شکارچی» توسط بیزنس انسایدر + عکس

و هنگامی که پرواز نمونه اولیه پهپاد "اوخوتنیک" به جهانیان نشان داده شد ، بدیهی شد که روسیه در حال تغییر رویکرد خود برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین فقط برای اهداف شناسایی است. اکنون روسیه یک هواپیمای بدون سرنشین جنگی کامل را ساخته است

این روزنامه نگار چینی پیشنهاد می کند که نیروی هوایی روسیه برنامه ای برای ایجاد واحدهایی از "شکارچیان" دارد. مطمئن است که در عصر هوش مصنوعی ، همه مفاهیم معمول نظامی به سرعت تغییر می کنند.

ایالات متحده بسیاری از سنت ها را نابود کرده است. به توسعه پهپادها بالدار خاص، ویژگیهای آیرودینامیکی ، برد پرواز و ظرفیت حمل آنها افزایش یافته است. اروپا نیز در تلاش است فعالیت خود را در این عرصه ادامه دهد.

اکنون ظهور پهپاد روسی "شکارچی" نشانگر آغاز "دوره" نبرد بدون سرنشین "هوشمند" است.

نویسنده نتیجه گیری نموده می نویسد: "در شرایط فعلی بین المللی ، روسیه تلاش های خود را برای توسعه قطعات جنگی مجهز به پهپادها مانند S-70 متمرکز کرده است تا بتواند برای تغییر ظاهر و کیفیت جنگ آینده آماده باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала