Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو اولین بازیکن تاریخ 5 لیگ معتبر اروپا با ده گل

© AP Photo / Antonio CalanniJuventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018
Juventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو با گلزنی در دیدار امشب تیمش به اولین بازیکنی بدل شد که در 15 فصل توانسته در 5 لیگ معتبر اروپایی 10 گل به ثمر برساند.

به گزارش اسپوتنیک، یک پیروزی دیگر امشب بنام یوونتوس ثبت شد و فوق ستاره پرتگالی با به ثمر رساندن دو گل، شاهکار کرد تا هیچ کس نتواند به او برسد.

کریستیانو رونالدو با گلزنی امشب به اولین بازیکنی در بین 5 لیگ برتر اروپا بدل شد که توانسته در 15 فصل متوالی گلزنی نماید.

رونالدو در یونایتد، مادرید، یووه

ابر ستاره یوونتوس در حالی که بانوی پیر 3-1 بازی را در تورین برابر اودینزه برد، تیمش را حداقل به مدت چند ساعت به صدر جدول سری آ برگرداند.

رونالدو در سال 2005-06 وقتی که 12 گل در همه رقابت ها برای منچستر یونایتد به ثمر رساند، شروع به گلزنی دور بعدی کرد، پس از آن آمار23، 42 و 26 گل را قبل از رفتن به رئال مادرید در 2009 به ثبت می رساند.

با لوس بلانکوس کمترین گلهایی که در یک فصل واحد به ثمر رساند، 33 گل در اولین سال حضورش بود.

در هر فصل رقابتی او 42 گل کمتر و یا بیشتر به ثمر رساند که بهترین رکورد او 61 گل در  فصل 2015/14 بود.

آخرین بار او در 43 بازی برای یوونتوس 28 بار در اولین حضورش در سری آ به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала