از بهترین وسایل الکترونیکی تولیدشده در یک دهه گذشته، نام برده شد

© AP Photo / Bebeto Matthewsاز بهترین وسایل الکترونیکی تولیدشده در یک دهه گذشته، نام برده شد
از بهترین وسایل الکترونیکی تولیدشده در یک دهه گذشته، نام برده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجله تایم ده بهترین وسایل الکترونیکی که در طول ده سال گذشته تولید شده اند را معرفی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مجله تایم (Time) امروز (یکشنبه، ۱۵ دسمبر) فهرست ده بهترین وسایل الکترونیکی یک دهه اخیر را در سایت انترنتی این مجله، نشر کرده است.

در این فهرست سه مدل شرکت اپل و همچنان یک مدل موتر شامل اند.

مشهورترین گجت (وسیله الکترونیک) در طول ده سال اخیر تبلت Apple iPad نامیده شده است. به باور نویسنده این مقاله، تا عرضه iPad در سال ۲۰۱۰، تبلت‌ها به عنوان یک داستان تخیلی عملی پنداشته می‌شد. اما شرکت اپل توانست چنین گجت منحصر به فرد و راحت را با تعداد زیاد برنامه‌ها و عملکردها، تولید و به بازار عرضه کند.

در جایگاه دوم این فهرست یک گجت غیرمعمولی – موتر Tesla Model S قرار گرفته است. به گفته نویسنده، تصویر این موتر به عنوان یک گجت تا زمانی سخت است که شما داخل آن بنشینید. این موتر که در سال ۲۰۱۲ ساخته شد را می‌توان درست مثل یک iPod در میان موترها استفاده کرد، فقط با این فرق که این موتر در ظرف ۲.۳ ثانیه از صفر الی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سرعت می‌گیرد.

در این فهرست همچنان، گجت‌هایی مثل کمپیوتر لپ تاپ Rapsberry Pi، پلت‌فورم Google Chromecast، کوادکوپتر DJI Phantom، بلندگوی Amazon Echo، ساعت Apple Watch، گوشکی‌های Apple AirPods، پلت‌فورم بازی Nintendo Switch و گیم‌پد Xbox Adaptive Controller که برای استفاده راحت‌تر توسط افراد معیوب طراحی شده است، شامل می‌باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала