Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد دل بوسکه از تعویق شدن ال کلاسیکو

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر ویسنته دل بوسکه
ویسنته دل بوسکه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دل بوسکوه سرمربی سابق اسپانیا از به تعویق افتادن ال كلاسیكو انتقاد کرده و می گوید که با این کار به رادیكال ها زمان بیشتری برای آماده سازی داده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویسنته دل بوسکه اعتراض خود نسبت به تعویق اولیه ال کلاسیکو به 18 دسامبر بیان داشت.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارتومئو: ال کلاسیکو دیگر به تعویق نمی افتد

ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق اسپانیا توضیح داد که با این کار به رادیکال ها فرصت بیشتری داده شد تا بیشتر برای اعتراض آماده شوند.

دل بوسكه در رویدادی كه توسط "ABC Sevilla" برگزار شده بود، گفت: "من اولین  ال کلاسیکو را با تمام عواقب آن موكول نمی كردم. ما با این کار به [رادیکال ها] فرصت داده ایم تا بیشتر آماده شوند."

او در ادامه افزود: "امیدوارم خوب پیش برود و فوتبال با یک تصویر خوب تقویت شود. اگر چیزی می تواند این اختلافات را از بین ببرد آن فوتبال است. فوتبال می تواند به بهبود همزیستی کمک کند."

این در حالیست که به دلیل بدبودن اوضاع امنیتی در ایالت کاتالونیا، بازی ال کلاسیکو از زمان برگزاری اصلی خود به 18 دسامبر 2019، موکول گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала