Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب زیدان به رویارویی با لیورپول

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید شب گذشته در خانه کلوب بروژ با نتیجه سه بر یک به برتری دست پیدا کرد و مقتدرانه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد تا وارد مرحله یک هشتم نهایی شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی "میرر"، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید به این باور است که تیمش مشکلی برای شکست دادن قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت در فصل جاری نخواهد داشت.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: برای فکر کردن در مورد ال کلاسیکو هنوز زود است

کهشکانی‌ها پیش از آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر کلوب بروژ که با پیروزی 1 - 3 همراه بود، صعود خود به یک هشتم نهایی را قطعی کرده بود و حالا در انتظار قرعه کشی روز دوشنبه برای شناخت حرف خود در این مرحله است. زیدان در پاسخ به این پرسش که آیا لیورپول تیمی است که آنها دوست ندارند با آن روبرو شوند، لبخند زده و گفت: «اگر با لیورپول بازی کنیم آنها را حذف خواهیم کرد. کار خاصی درباره قرعه کشی از دست ما برنمی آید. از پیروزی امشب و نحوه بازی تیم راضی هستیم. به دلیل استفاده آنها از 5 مدافع کمی در بازی مشکل داشتیم اما امروز آنها 4 دفاعه بازی کردند. 10 یا 15 دقیقه طول کشید تا بازیکنان با شرایط سازگار شوند. نیمه دوم از همه نظر بهتر بود».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала