Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلامیه باشگاه بایرن مونیخ در پیوند به مصدومیت کومان

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کینگزلی کومان
کینگزلی کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ لحظات پیش با پخش بیانیه‌ی در مورد نوعیت آسیب‌دیدگی ستاره فرانسوی تیمش توضح داد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته برای بایرن مونیخ شب خوبی بود چرا که موفق شد با رکورد صد درصد پیروزی‌ کارش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند. پیروزی 3 بر یک مقابل تاتنهام در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نا اما برای باواریایی‌ها با یک حادثه تلخ همراه شد؛ مصدومیت دوباره کینگسلی کومان. بازیکن فرانسوی برای تصاحب توپ در کنار خط طولی زمین بدون آنکه کسی برای او مزاحمت ایجاد کند دچار مصدومیتی عجیب از ناحیه زانو شد به طوری که بعد از آن نه تنها قادر به ادامه بازی نبود، بلکه با مشایعت پزشکان باشگاه زمین را ترک کرد.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رکورد منفی بایرن مونیخ پس از 25 سال

پزشکان این باشگاه َآلمانی می‌گویند که مصدومیت دقیقه 27 کومان باعث ایجاد پارگی خفیف در رباط کپسولی زانوی پای چپ او شده است. همچنین عضله دوسر او دچار کشیدگی و به مفصل زانویش هم فشار وارد شده است. به این ترتیب کومان باید برای مدتی از آتل برای بی‌حرکت نگه داشتن زانویش استفاده کند. به توجه به شیوه آسیب دیدن کومان - فرود بد او که منجر به کج شدن زانویش شد - تصور می‌شد که مصدومیتی بسیار شدید گریبانش را گرفته باشد و احتمالاً تا پایان فصل خانه‌نشین شود به ویژه که او در زمینه مصدومیت هم بازیکن بدسابقه است.

این باشگاه زمان مشخصی را برای بازگشت این بازیکن خود اعلام نکرده اما بر اساس رسانه‌های آلمانی، او احتمال چند هفته از میادین دور خواهد بود. به این ترتیب انتظار می‌رود که کومان حداقل تا اوایل ماه فبروری به ترکیب بایرن مونیخ برنگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала