Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتوموئو به صورت غیر مستقیم فرش والورده را جمع کرد

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر والورده
والورده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماریا بارتوموئو رئیس باشگاه بارسلونا به صورت تلویحی اعلام کرد این فصل، آخرین فصلی است که والورده در بارسلونا مربیگری خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بارسلونا تحت این مربی در این فصل فراز و نشیب زیادی داشته است و به همین دلیل هواداران خیلی به آینده تیم شان با والورده اطمینان ندارند.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
والورده: داشتن مسی یک مزیت و نعمت بزرگ است

پس از این که بارسلونا چند فصل متوالی است با والورده از لیگ قهرمانان حذف میشود و شانسی برای قهرمانی را از دست میدهد، مدیران آبی اناری ها به دنبال جایگیزنی برای وی هستند تا بتوانند بعد از 4 سال دوری، به قهرمانی اروپا برسند.

حالا رئیس باشگاه بارسلونا در تازه ترین مصاحبه اش به صورت غیر مستقیم اشاره به این کرده است که این آخرین فصلی است که بارسا با والورده کار خواهد کرد.

بارتومئو در این خصوص گفت: والورده تا سال 2021 با ما قرارداد دارد، ولی فکر میکنم مدت سه سال برایش کافی باشد. وضعیت او در فصل بهار بیشتر روشن خواهد شد. همه چیز بستگی به شرایط کار او و تیم دارد. ولی در خصوص تمدید قراردادش بعدا تصمیم خواهیم گرفت که با او ادامه خواهیم داد یا نه. او فعلا مربی ماست و ما روی گزینه دیگری فکر نکرده ایم. او برای کارش زحمت زیادی میکشد و هدف او همه بازیکنان این است که بتوانند برای تیم قهرمانی بیاورند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала