تبصره لاوروف درباره "اجیران جنگی روسی" در لیبیا

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر تبصره لاوروف درباره "اجیران جنگی روسی" در لیبیا
 تبصره لاوروف درباره اجیران جنگی روسی در لیبیا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه، اطلاعات مبنی بر حضور "اجیران جنگی روسی" در لیبی را شایعه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، اطلاعات مبنی بر حضور "اجیران جنگی روسی" در لیبی را شایعه  خواند.

لاوروف در پنجمین کنفرانس بین ‌المللی «مدیترانه دیالوگ رمی» گفت: "چیزی که در مورد شایعاتی که همکاران آمریکایی ما در حال پخش آن هستند، چرا وقتی در سراسر جهان، در هر نقطه، اگر ما در مورد مدیترانه صحبت کنیم ، بطور مثال سوریه را بگیریم ، درآنجا چه تعداد سرباز رسمی در ارتش کشورهای ناتو وجود دارد  و هیچ کس هم از آنها دعوت نکرده است که اینجا بیایند. در این مورد هیچ کس از آنها حتی سؤال نمی کند، به نظر می رسد آنها در واقع آنجا هستند و گویا که حق  دارند آنجا باشند.

اما به محض اینکه اتفاقی در جایی رخ می‌دهد ، حتماً کدام Bellingcat ویا سایر ساختارهای غیر دولتی مطالبی را  منشر می کنند که گویا روسیه در یک جایی یک کاری را انجام می دهد".

لاوروف به کنایه اظهار داشت که گفته می شود که گویا روسیه یکی از معدود کشورهایی است که بدون استثناء ، با همه بازیکنان لیبی از جمله با سراج، صالح و با حفتر رابطه برقرار می کند که در واقع آنها همه چیز را خراب کرده اند.

 

لاوروف - اسپوتنیک افغانستان
ناتو به دنبال سلطه بر خاورمیانه است

بسیار خوب و حالا  ما در چیلی نیر دیده شده ایم ، همانطور که می دانید. ما همچنین در همه  آشوب ها گویا مشارکت داریم.

پیش از این سرگئی لاوروف روز جمعه در پنجمین کنفرانس بین‌المللی «مدیترانه دیالوگ رمی» گفت: ما دعوت به رفع تنش‌ها در خلیج فارس از طریق گفت ‌و گو هستیم و این در طرح امنیت خلیج فارس که مدتی پیش از سوی روسیه ارائه شد، پیش ‌بینی شده است.

وی ادامه داد: اجرای مستمر این طرح امکان ایجاد زیربنای برای شکل‌ گیری ساختار اعتماد متقابل در کل منطقه خاورمیانه را فراهم می‌ کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала