Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنگ یوفا - رئال مادرید؛ سوپرلیگ اروپا یک طرح خودخواهانه است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکساندر چفرین رییس یوفا از طرح پیشنهادی فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی "میرر"، ایده رییس باشگاه رئال مادرید این است که یک تورنمنت جدیدی به جای لیگ قهرمانان اروپا ایجاد شود و جایگزین تورنمنت کنونی شود که در آن 20 باشگاه از لیگ های اصلی و معتبر اروپایی از جمله لیگهای انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و آلمان حضور داشته باشند.

رییس یوفا در واکنش به این گفته‌هایی پرز اظهار داشت: «من درمورد این برنامه دیوانه وار مطالبی خواندم. اگر به این اطلاعات و برنامه ها توجه کنید متوجه می شوید که از سوی تنها یک رئیس باشگاه و یک مدیر فوتبالی ارائه شده است. بعید است بتوان برنامه ای خودخواهانه تر از این یافت. قطعا این برنامه فوتبال را درسراسر دنیا به ویرانی خواهد کشاند: برای بازیکنان، برای هواداران سرسخت فوتبال و برای تمام کسانی که با فوتبال مرتبط هستند و از این ورزش سود می برند این قابل قبول نیست.»

گفته می شود که اخیرا شرکت سرمایه گذاری CVC Capital Partners با فیفا و رئال مادرید جلسه گذاشته تا در مورد طرح سوپرلیگ اروپا صحبت کند. گفته می شود که این شرکت قرار است که سرمایه گذاری تورنمنت جدید جام جهانی باشگاه ها که در سال 2021 در چین برگزار می شود را انجام بدهد. فلورنتینو پرز مدیر رئال شخصا طرح ایجاد تورنمنتی جدید را ارائه کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала