Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد رئال برای جذب پوگبا به منچستر رسید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید برای انتقال پول پوگبا به برنابئو، رقم پیشنهادی خود را با منچستریونایتد شریک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید برای خرید پوگبا از منچستریونایتد، آماده است تا 42 میلیون پوند به اضافه وینیسیوس جونیور را به این باشگاه بدهد.

رئال از علاقمندان بلند مدت پوگبا است و تابستان را در فکر این هافبک سپری کرده تا مشخص کند که  من یونایتد هیچ برنامه ای برای فروش این بازیکن با ارزش ندارند.

پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اصرار زیدان بر جذب پوگبا

زین الدین زیدان یک ستایشگر بزرگ هموطنش پوگبا می باشد طبق گزارش ها به طور مرتب با هیئت مدیره خود در رئال صحبت کرده تا انتقال ستاره فرانسوی نهایی شود.

پوگبا در این فصل زمان بازی خود در یونایتد را به دلیل مصدومیت مچ پا محدود نموده، با این که وی فقط شش بازی را قبل آسیب دیدگی انجام داده است.

انتظار می رفت چهارشنبه شب او مقابل تاتنهام بازگردد اما موفق نشد و طبق گفته ال دزماركو، رئال در پنجره نقل و انتقالات جنوری قصد دارد با ارائه پول و معاوضاه بازیکن زمینه انتقال بازیکن فرانسوی را فراهم کند.

به نظر می رسد که این بازیکن از وینسیوس وینگر برزیلی طرفداری ندارد اگرچه گفته می شود یونایتد حداقل دو برابر پول و همچنین وینیسیوس را برای پوگبا می خواهد که بعید به نظر می رسد برای رئال جذاب باشد.

پیش از این وینیسیوس که از اواخر فصل گذشته دچار آسیب دیدگی زانو بود، امسال تنها در 11 مسابقه حضور داشته و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

این بازیکن 19 ساله در سال 2018 از فلامینگو به اسپانیا نقل مکان کرد و در 42 بازی 5 بار موفق به گلزنی شد.

در همین حال، مارک بوسنیچ دروازه بان سابق یونایتد از این باشگاه خواسته تا در ماه جنوری پل پوگبا را بفروشد زیرا گمانه زنی ها همچنان به پیرامون آینده هافبک می رود.

بوسنیچ گفت: "این خوب به نظر نمی رسد. دقیقاً به نظر می رسد که وی سعی در تحمیل انتقالش دارد. اگر اینطور باشد، منچستر یونایتد باید فوراً ذهن خود را جمع کند. صرف نظر از بازیکنی که در جایگاه جهانی قرار دارید، نمی توانید چهار یا پنج ماه را روی نیمکت بگذرانید. اما اگر اینگونه باشد، دیگر راهی برای چرخاندن و گفتن وجود ندارد. دوباره بهترین قیمت را برای شما دریافت می کنیم و من او را به هیچ وجه کمتر از ارزشش نمی فروختم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала